Hoi Allemaal! Heb vandaag ( 1 dag voor NOD) negatief getest en wilde even wat positieve verhalen over meiden die pas na NOD positief hebben getest.. Met mijn eerste testte ik pas 1 dag na NOD en dat was meteen een dikke streep! Maar ik zie zoveel verhalen van meiden die (ruim) voor NOD al positief testen.. is dat altijd zo??
Per zwangerschap kan het anders zijn. Bij mijn eerste zwangerschap ( mk) duurde het heel lang eer het hcg steeg. Bij de zwangerschap van mijn zoontje was het direct heel duidelijk!
thnx frummelk en van harte nog!! Gaat alles goed? one of a kind gelukkig is het goed gekomen en heb je een mooie zoon!
Bij mijn oudste dochter had ik 10 dagen na nod pas voor het eerst een tuurtestje! Al 5 negatieve testen gehad en continue heen en weer slingeren tussen hoop en vrees. Voelde me ook zwanger overigens, allemaal kwaaltjes... Bleek ,ondanks erg regelmatige cyclus , opeens een laat ei te hebben gehad waarschijnlijk in combi met late innesteling, bij termijnecho een week minder lang zwanger. Veel succes met afwachten!
Heb ooit een keer pas een week overtijd een positest gehad, maar dat was een leeg vruchtzakje... Derest testte ik altijd paar dagen voor nod al positief. Maar ik wordt zwanger via de mmm dus weet ong wel wanneer er een innesteling heeft plaats gevonden. Sucses op naar een mooie test!
Bij mijn dochter testte ik op 11DPO positief. Bij mijn vorige zwangerschap pas op 16 DPO. Helaas wel op 8 weken een MA.