Help ?? Positief getest maar na terug kijken streepje weg !!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mama van Menno, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Menno

26 okt 2010
    5
    0
    0
    Hallo dames

Ikmoest 1 december mijn NOD krijgen maar al 4 dagen van te voren heb ik getest omdat ik te nieuwschierig was !

en ja hoor een ligte streep met Sensitest ...
    dag erna ook weer ...
    daarna de dag ook weer maar een duidelijke streep

Maar ik dacht ik wacht tot 2 december ben dan 2 dagen overtijs dan haal ik wel een ander merk tester, Zo gezegt zo gedaan een tester gekocht van de Kruidvat 1 voor 7 euro ..

Ik naar de w.c gegaan en ja hoor positief Na enkele uuren had ik zoiets van wil hem een terug gaan bekijken !!! Toen ik hem oppakte ik keek was het streepje zo bijna niet te zien !!!! Ik schrok me dood ??

Hoe kan dat helpppp ?? Heeft iemand hier dat ook al eens meegemaaakt :(

2. Marieke82

Marieke82 Lid

21 nov 2010
    23
    0
    0
    NULL
    NULL

Sorry, ik kan je hier niet bij helpen, geen ervaring mee.
    Probeer anders de CB digital, die geeft met woorden weer of je zwanger bent of niet en dat blijft zeker 24 uur staan.
    Duidelijker kun je het niet hebben.

3. Mama van Menno

26 okt 2010
    5
    0
    0
    Zal ik ook zeker gaan doen maar ik denk zo van als er eenmaal een streep is hoe kan die dan naar een paar uur weg zijn ???

4. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    meid je hebt gewoon positief getest en daarom allereerst van harte gefeliciteerd!!!:D
    (ben een beetje jaloers hihi:);))

er staat in de bijsluiter dat je de test niet na afleestijd mag lezen(dus weggooien) omdat deze kan veranderen
    volgende keer (mocht je nog een doen om hem te willen bewaren)ff wat haarlak of witte nagellak erop doen dan blijft ie goed

groetjesss en een supermooie zwangerschap gewenst

5. Mama van Menno

26 okt 2010
    5
    0
    0
    Oke zo staat het ook in de bijsluiter en jou bericht stelt me gerust ... Maar ik heb die van de vorige zwangerschap nog steeds om terug te kijken maar het was wel een anders merk ! Daar zou het ook aan kunnen liggen toch ?

Dankjewel voor je snelle reacktie XX

6. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik heb die van kruitvat gedaan met dat plusje hardstikke positief later negatief maar echt wel zwanger hoor mijn meid is alweer 16 maand

Deel Deze Pagina