vraag over ovu testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door joyce26, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo meiden,
    ik heb de afgelopen 3 dagen getest met 2 merken ovu testen welke is nou echt goed posi ze zijn wel beide even donker de strepen maar de teststreep word niet donkerder dan de controlestreep graag jullie mening de laatste 4 testen zijn van gisteren en vandaag de onderste test is van net 10 min geleden.
    we hebben gisteren avond geklust en vanmorgen weer ben ik dan op tijd of moet de test toch echt nog donkerder worden?
    bedankt alvast.
    groetjes en liefs joyce

2. iss

iss Niet meer actief

mij lijk de onderste vier positief dus ik denk dat je eisprong eraan zit te komen

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Als ze niet donkerder zijn dan de controle streep zijn ze nog niet positief. Nog even door testen want ik denk wel dat je LH piek er aan komt :)
    Als hij morgen bijvoorbeeld in ene nega is, kan het zijn dat je je piek net gemist heb...
    Je eitje springt 24-36 uur na je LH piek ongeveer...
    Suc6 :)

4. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    ik blijf ook nog wel doortesten maar die van gisteren en van vandaag zijn hetzelfde ik test 2x per dag dan kan ik hem niet echt missen toch?
    maar hij moet dus echt donkerder zijn?
    groetjes en liefs joyce

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    maar als hij morgen nega is dan hebben we wel op het goeie moment geklust toch?
    groetjes en liefs joyce

Deel Deze Pagina