Gister had ik een witte dus ik dacht dat ik de Ovitrelle eruit had getest. Nu is dit wel een andere (gevoeligere!) test. (Sensitest). Ik houd er natuurlijk wel rekening mee dat dit nog Ovitrelle kan zijn (die heb ik 26-2 om 21.30 gezet). Wat denken jullie?
Als het een andere test is dan die je gosteren hebt gebruikt zou ik het niet vertrouwen als positieve test. Heb je niet nog zo'n zelfde test liggen?
Ik vrees dat het komt omdat het een gevoeligere test is.. Maar wat spannend zeg! Misschien dezelfde test ook nog proberen? Anders gewoon morgen of overmorgen dezelfde test als deze nog maar weer proberen Ik ga voor je duimen !!
Ja die van gisteren heb ik niet meer. Zon zelfde. Maar aan de andere kant, Ovitrelle zou nu dan wel weer meer afgebroken moeten zijn. Ik ga de test die ik nu heb gewoon herhalen komende dagen. Maar vind het wel spannend!
Ik zie m spannend zeg Hey ik duim heel hard voor je ! Ik teste zelf nog heel duidelijk met predictor de pregnyl 13 tot 14 dpo. Dus hoop kei en kei hard dat dit eigen hcg is voor jou.
Ja maar ik zit op 11 dagen met een extra gevoelige test. Tricky dus. Met pregnyl heb ik wel de ervaring dat ik zeker tot 13dpo nog vals positief kan testen. Maar de vorige keren was Ovitrelle eruit op 7 / 8 dpo. Had echt spierwitte testen. Maar dan wel met de ‘normale’. Nu ook. Ik heb op 7dpo en 8dpo omowitte ‘normale’ testen gehad van testpoint. Die meten vanaf 50miu? Ik heb dus nu op 9dpo een sensitest gepakt vanaf 20miu... Misschien ook niet heel slim.. @RoGiJuLi ?
Overigens wel stom dat in de bijsluiter staat dat het tot max 10 dagen in je lichaam kan blijven als dit niet per se hoeft!
Oh, wat spannend! Ik vind het wel een mooie duidelijke streep, ik hoop voor je dat de testen verder gaan oplopen komende dagen!
je geeft zelf al je eigen antwoord... nu met een gevoelige kan het nog pregnyl zijn. Morgen dus maar weer met een gevoelige testen om te kijken of hij oploopt Ps... stiekem heb ik wel hoop omdat je eergisteren ook al nega had getest