hallo allemaal, ik heb vanmorgen een kruidvattest gedaan met pipetje die was negatief nou zit ik wel paar dagen voor me nod cyclus schommelt ene keer 25dgn andere keer 28 dgn maar nou heb ik een aantal dingetjes zoals aders over me borsten heen vanaf begin van de week pijnlijke tepels moe ontzettend koud dan weer warm droge mond en vieze smaak zo af en toe en paar keer kokhals neiging maar doordat ik hoor dat die heel gevoelig is dacht ik laat ik het maar proberen helaas negatief dus kan het dat ie later dan alsnog posi word mocht ik idd zwanger zijn en wanneer zou ik weer kunnen testen? bedankt alvast
Hallo Joyce, Ik zou de langste cyclus aanhouden, en dan pas testen.Dat is over 2 dgn toch? Heel veel succes Liefs Debbie
Je kan zeker nog zwanger zijn, ook al heb je negatief getest. Elke dag dat je zwanger bent maakt je lichaam wat meer HCG aan. Alleen bij voldoende HCG wordt de test positief. Klachten zijn helaas heel vaak psychisch, ook al hoop ik voor jou dat ze op een zwangerschap duiden. Ik zou in ieder geval je NOD afwachten en dan weer testen. Succes!
hoi debke nee had me banner verkeerd staan ik zou aanstaande woensdag ongi moeten worden met een cyclus van 28 dgn. @chiaraa ja dat weet ik dat klachten psychisch kunne zijn maar het huilen om niks of het snel op me tenen getrapt zijn is echt niet psychisch het kan natuurlijk ook de aankomende ongi zijn die daarmee te maken heeft maar dat me tepels zo nu en dan echt pijnlijk zijn vooral als ik het koud heb voelt ook niet zo fijn. en daarbij komt dat ik pas paar maanden een nieuwe relatie heb (waarbij kids zeker welkom zijn) en ik er eigenlijk nog niet op had gerekend dat ik zo snel zwanger zou kunnen zijn na me ongi in september hebben we de condooms aan de kant gegooid en zijn we dus officieel gezien nu in ronde 1 ik ga proberen om het vol te houden niet eerder te testen dan na me nod als dat nodig is hopen het wel
hoi nou ik ben zaterdag avond begonnen te vloeien eerst lichtroze met wat bruin maar zondag is het echt doorgebroken en hoe pfff flinke krampen en stolsels dus op naar de volgende ronde groetjes
chiaraa dank je wel jij ook succes alleen het vreemde was dat ik zaterdag avond lichtroze begon te verliezen zondag was het lichtrood/bruinig maar wel met wat stolselstjes en maandag gewoon rood niet echt overdreven veel wel buikpijn dinsdag was het helemaal over. en had echt een ongeloofelijk zwaar gevoel in mn buik. dus hoe ik nu me cyclus moet gaan berekenen ik weet het even niet heb maar gewoon zaterdag aangehouden als eerste dag van me ongi groetjes
hoi joyce ik teste 4 dagen voor nod positief met deze test... maar dat zegt niks ik zou over een paar dagen gewoon nog eens testen.. gr jose
Hallo allemaal, Dit is hier mijn eerste berichtje, kwam het forum bij toeval op het spoor, had namelijk, geloof het of niet...last van mijn tandvlees. Dat googelde ik en kwam relatie tegen met zwangerschap, vond bij de eerste symptomen niet alleen een verklaring voor mijn tandvleesklachten maar ook voor mijn vermoeidheid, rugpijn, rare steekjes, vergeetachtigheid, vroeg wakker worden, geen zin meer in koffie, heldere dromen over baby's, rommelende darmen... Nou, zou het, dacht ik? Op mijn NOD een test gedaan, negatief, 2 dagen later weeeeer negatief, inmiddels is het vandaag dag 39 van mijn cyclus, heb ik steeds een half uurtje mestruatieklachten maar dan net even anders maar geen bloeding te bespeuren. Wat denken jullie? Nog een keer testen of beter even naar de HA?
Nog een keer testen en bij negatief naar de huisarts.. Tenminste.. Dat zou ik doen. De klachten zijn toch wel heel verdacht Succes!