Indrooglijntje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kweb, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Meiden,

Mss een hele stomme vraag, maar wat is precies een indrooglijntje...en als je dat hebt wat betekent dat? Is het dan per definitie slecht of wat moet ik me daarbij voorstellen?

Liefs Kweb

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

volges mij is een indroog lijntje een lijntje op de zwangerschapstest wat wel een beetje een zichtbaar lijntje is, maar wat geen zwangerschapslijntje is ( beetje dom uitgelegd sorry!)

dat is dus volges mij een beetje een grijzig lijntje in plaats van een gekleurd 2e lijntje.

dus dan lijkt het alsof er een beetje een lijntje te zien is, maar hij is dan grijs.

volges mij als hij gekleurd is, dan is het wel positief

verder weet ik het ook niet! haha

3. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    ok dank voor je antwoord...dan ben ik al een stukje wijzer geworden. Ik zag namelijk op mijn test wel een lijntje, maar helemaal wit...

4. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ja dat kan ook wel volges mij...zolang het geen kleur heeft zegmaar roze of blauw, net wat het moet worden, dan issie meestal nega...

maar laten we hopen dat ie snel posi wordt:D

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    ja hoop het ook....over 2 dagen weer testen....

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Doordat iedereen zo vroeg is met testen word er vaak getwijfeld over wel een lijntje of geen lijntje..

Ik heb zelf nog nooit een indroog lijntje gehad. De test was negatief of echt positief!

Sommige testen staan er wel om bekend...

Deel Deze Pagina