tja........ik schaam me haast , met mijn kelderende tempkaartje.......kreeg net matcare testen binnen, zw.testen. Had nog een ovu testje gedaan en deze was donkerder dan gisteren. Ik heb nog nooit matcare gehad, maar nu zie ik een heeeeeeeeeeeeele vage (naar t licht zie je hem niet eens, maar als je de test naar je toe kantelt wel) lijn: hij is net zo dik, maar zit tussen grijs en roze in volgens mij. Ik kan t niet goed zien. Maar ja. Ik had liever gehad die ie helemaal wit bleef dan een indrooglijntje! Heeft matcare indrooglijntjes, net zo dik als de controlestreep, een beetje roze, grijsachtig? Of blijft matcare gewoon witterdanwit als ie negatief is? Nogmaals, ik weet het dat echt nergens op kan slaan hoor met mijn temp, maar ik weet eigenlijk niet waarom ik getest heb.
Meid bij mijn vorige zwangerschap daalde mijn temp 3 dagen voor nod dag 2 voor nod steeg hij weer met 0,2 graden en dag 1 voor nod daalde hij weer met 0,2 graden....Dus het kan alle kanten nog op! Voor mijn curettage bleef mijn temp zelfs hoog tot dag 8 van mijn nieuwe cyclus..Dat is helemaal ramp zalig. Vorige cyclus was het bruin verlies al begonnen en had nog een hoge temp... Mijn duimen draaien!
och jee zeg.........wat een onzekerheid he. Het ziet er bij nog steeds goed uit hoor! ik duim voor je! vorige keer daalde mijn temp pas op de dag van de menstruatie, nu dus nu al. Zal ik dan nog een kruidvat testje doen? Of is dat overdreven?
he loe wat lees ik nu! spannend zeg! ik zou dr een kruidvat testje tegen aan gooien!, en je temp is wel lager gegaan, maar is natuurlijk niet echt Laag. ik vind 37 nog altijd hoog spannend!
Ik zou gewoon een testje doen! Met matcare heb ik vorige keer getest maar mijn test was echt blanco geen streepje geen lijntje niks! Dus volgens mij moet je er nog maar een testje tegen aan gooien! Ik duim voor je meid!
ik zie niets op het kruidvat testje........helaas. K wist echt niet dat matcare een indrooglijntje kon hebben, maar nu weet ik dat wel......... bedankt voor jullie support!
Hai Loe, Nou het zou mijn verhaal kunnen zijn. Gister getest met kruidvat.. een heeeeeeeeeeeeeel ultra licht roze lijntje even dik als de controlelijn. Maar je zag hem echt alleen met heel veel moeite. Maar hij was er wel. Durfde van niks uit te gaan. Vanochtend weer eentje, helemaal wit/negatief. Dus tja.. Het zit er dan voor mij in elk geval deze maand niet in. Want hij had donkerder moeten worden als eht echt positief was.
heb wel veel gedronken ja, t was niet erg geconcentereerd oftewel helemaal niet.........heb alweer ovu testen besteld bij babyboom, maar betaal nog maar even niet (tegen beter weten in) tot dat ik ongesteld ben........met de kerst doen ze toch niets....... Balen he, voor jou ook hope. We lopen echt exact gelijk. Maar ja. T was leuk geweest met kerst. Maar laat nu de rode duivels maar weer doorbreken dan! Dank voor jullie reacties lieve meiden zijn jullie
Ook ik kan er geen wijs uit, ik zit nu op dag 14 en 21/22/23 dec. werd hij steeds donkerder heb geen idee hoe lange cyclus ik moet aan houden, 3 dagen geleden leek hij positief te worden en die van vandaag geeft helemaal niks aan, wat kan ik hier nu van zeggen zie foto album
booboo ik denk nog niet dat er een positieve ovu test bij zit....sorry! het streepje moet net zo dik en net zo donker zijn als de teststreep sommige testen zijn wel wat minder donker, kweet niet of je altijd zulke testen hebt..? suc6 meiden!
Dit is de 1ste keer dat ik ze gebruik en ze zijn van sensitest, ik had ze eig gekocht om te kijken ofdat ik weer zon lange cyclus ga krijgen, dan zit ik denk ik minder in de stress, maar als het dus deze week niet positief is dan weet ik dat het weer lang gaat duren,,,,
ik weet het niet hor meid kan bij iedereen anders zijn, maar mijn ovu testen waren wel wat donkerder -->zie album maar die waren ook van babyboom, alleen de onderste is positief hoor
hey booboo, Ik heb ze ook van sensitest...zie mijn album...die van sensitest zijn behoorlijk duidelijk als ze posi zijn...die van jou zijn nog niet posi denk ik
hey die van mij zien er een beetje uit zoals die van jouw op dag 16/17, maar die kleuren wel snel ineens heel snel hetzelfde, eig binnen 1 dag... Maar jij ook wel een wat langere cyclus he, dan weet ik ongeveer waar ik vanuit moet gaan....bedankt!