hallo lieve dames 3 weken geleden begonnen met clomid na een jaar geen ovulatie te heben gehad eerste ronde en gelijk raak? zou toch te mooi zijn? dus dagen van te voren voor de o data ( kon het niet laten) gestest, ik dacht dat ik een heeeeel vaag streepje zag staan vertikaal maar beelde ik het me nu in?? voel me niet anders en heb steekjes van de o die morgen zou moeten komen.. vanochtend toch ( omdat ik het zo graa wil) nog een vroege test gedaan en na een minuut of 1,5 toch echt een licht steepje naar mn vriend gegaan en die zei ook hmm ja ik zie hetook!!! na 5 minuten werd deze toch donkerder maar kan ook indrogen zijn.. iemand hier ervaring mee?? ik test zowiezo over 2 dagen nog eens en dan maar een andere voor de zekerhei... ahhh het niet zeker weten is zo naar!!! ik hoor graag van jullie!!!!
hebbie een foto? ik heb geen ervaring met die testen spannend hoor hope dat er wat goeds uit voorkomt
geprobeerd maar erg slechte camera!! dus was geen succes zal over 2 dagen nog eens proberen! laat het weten