de test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door happymama, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hoi dames
    ik denk dat ik nog even moet wachten maar wil zo graag !!!!
    ik zit nu 7 of 6 dagen voor nod . ei heb ik 9 of 10 maart gehad .
    ik weet nog dat ik bij de eerste zwangerschap 1 dag voor nod op de avond een knal test had dat was op een zaterdag , had de woe ervoor getest maar die was negatief .

nu zit ik dus 6 of 7 voor nod .....

heb je testen waarmee ik toch vroeg kan testen ?? en welke is dat dan ?
    die van kv iig niet want die had ik bij de eerste op die bewuste woe gebruikt .....

2. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Voor zover is weet is dit echt nog te vroeg. Er zijn vroegtesten verkrijgbaar maar die zijn vanaf 4 dagen voor NOD.
    Sterkte met wachten, ik zit in precies de zelfde situatie, denk ook 9 of 10 maart mijn ei te hebben gehad. Heb nu nog geen kriebels maar ken het gevoel wel.

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ik ga niet eens vertellen of er testen zijn.
    Ik ga je wel even heel STRENG toe spreken!!

Wacht het nog even af!!! Kom op, het heeft nog amper de tijd gehad om in te nestelen :).

Ofwel... NIET TESTEN NOG!!! En als je het nu echt niet kan laten, wacht dan ten minste tot 12 DPO, deal?

Ondertussen heel veel succes met wachten!!!!

Liefs, Kweenie

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Het kan wel... Ik heb 7 dpo knal positief getest met Kruidvat 2 voor 5 en Matcare. Maar het is bij iedereen anders. Doe waar je je goed bij voelt...

5. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Sssst Quint, niet zeggen!!!

6. happymama

ik heb vanacht wakker gelegen van krampen en vandaag heb ik ze ook gehad wel minder erg en nu lijken ze weer weg .
    ongiklachten laat ik t ff noemen .
    ik weet dat te vroeg is en ik moet gewoon wachten tot nod ik weet t:):):)

7. happymama

ik trap er niet in quint hahaha
    t was wel een antwoord op me vraag hihihi
    en kweenie gaf goeie raad haha

8. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    You go girl!! En die krampen klinkt op zich wel positief he??
    Wie weet!!!!! Maar inderdaad, 'gewoon' nog even volhouden!
    Voor je het weet ben je al weer een week verder!!

Liefs, Kweenie

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

ZEker als je die krampen had, zou dat een innesteling kunnen zijn en dan ga je nu echt nog niet positief testen en zou ik echt je NOD afwachten. Zo'n omo-witte test is zo'n domper, kun je beter echt tot NOD wachten en dan pas testen en een lekkere knaltest hebben ;)

10. happymama

thnx dames
    ga zo even boodschappen doen om me zinnen te verzetten . ga ook geen testen in huis halen , dan is t ook makelijker he

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja happymama, nog even geduld hebben hoor! Je moet je bedenken wat je ermee opschiet als je nu een test doet. Stel dat hij wit is, dan zit je nog steeds in dezelfde twijfel als voordat je die test deed. Ik weet hoe moeilijk het is, maar probeer nog eventjes geduld te hebben!

Zwanger&Kids heeft wel ultragevoelige midstreams die je 6 dagen voor je NOD kan doen. Om toch maar even antwoord te geven op je topic-vraag ;)

12. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Neeeeee..... niet die gebruiken hoor ;)
    Ik zat vanmorgen in de domper van precies deze test die niet eens een mini-schaduw lijntje vertoonde (snif... had ik maar 'm maar niet gebruikt!)

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Tja, het is de enige test die ik ken die je 6 voor je NOD kan testen, dus ik kon niet zeggen dat ik niets wist :p

Mini schaduwlijntje ?? Binnen de afleestijd ? Foto ? :D

Ik heb em van de week ook gedaan, maar hij was mislukt.. de complete test bleef roze!

14. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Nee, niet eens een mini-schaduwlijntje... balen he?
    Ik hoop stiekem dat het gewoon bagger-testen zijn, en dat die bij jou niet eens is gelukt helpt daar wel bij, hihi.

15. happymama

heb je en foto ???

16. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ik vind de testen van ZenK echt sh*tzooi.
    Zondag (NOD of 1 dag over tijd) was deze test negatief (oke, na 10 minuten verscheen er een schaduwlijntje) terwijl ik met de Kruidvat positief testte.

Vandaag nog een testje van ZenK gedaan en eindelijk nu een licht positief lijntje. Maar voor testen waarvan beweerd wordt dat je zelfs 4 dagen voor NOD al kunt doen (heb niet de uiterst gevoelige) ... Nee, ik vind het niks!!

De ovutestjes zijn wel prima trouwens.

x Kweenie

17. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Ja.. ovu-testjes ben ik ook tevreden over.
    Tijd zal leren of ik positief ben over de zw-test :cool: (HOPE NOT!!)

18. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Ik???

Wil best een foto maken, (even testje uit de prullie vissen ;) ), maar er is echt niets te zien?? Alleen een duidelijke controle lijn, maar die lijkt me niet zo interessant?

xx

19. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Testjes in het schap laten liggen bij boodschapjes doen??? :p

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    spannend happy!!

die van zwenk waren op mn nod ook erg licht...maar na een week overtijd wel duidelijk dus die werken wel alleen hebben iets meer nodig.
    ik zou gewoon kv 2 v5 doen. Ik had ook midstream testen. roze dop. die gaf bij mij nog net iets beter als kv aan maarja je moet nog even wachten dus kun je ze allebeide wel halen/bestellen :)
    pffff wat een spanning zeg!!!! ik hoop dat je geduld beloond wordt!

Deel Deze Pagina