Ik ben 29 november gestopt met de pil. en ik ben 29 december ongesteld geworden na 24 dagen, normaal had ik een cyclus van 28 dagen. Ik ben het toen ook heel heftig geworden maar liefst zeven dagen! waarvan 5 met hevig bloedverlies. Maar goed mijn vraag is nu ik heb sinds afgelopen zondag pijnlijke tepels, en af en toe steekjes in me buik, voor de rest is het me opgevallen dat ik helemaal geen last heb van afscheiding, echt helemaal niks helemaal droog! haha alleen ongeveer 3 dagen na me ongesteld zijn, heel lichte afscheiding. Is dit normaal? ik heb ook geen eisprong gevoeld, heb echt geen idee waar ik zit en hoe ver ik ben, ik klus maar gewoon om de dag en dan zie ik het wel! wat deze ronde me biedt! Groetjes Sam
pijnlijke tepels, steekjes in de buik kunnen ook zijn dat je ongi er bijna weer aankomt. en je cyclus kan altijd wel wat anders zijn nu je het zonder pil doet. kan ook ontpillen zijn. met dat afscheiding snap ik zo ie zo al weinig , tenminste bij mij dan. rond me eisprong heb ik dat en net als ik bijna ongi moet worden ook. eisprong hoef je niet persee te voelen de 1 voelt het wel en de ander niet. ik voel hem alleen links , rechts heb ik hem nog nooit gevoeld. weet niet of je hier wat mee kan maar er komen vast wel meer reacties waar je misschien ook wel wat aan hebt. liefs sonja
Dank je wel sonja voor je reactie, heb ik zeker wat aan! Ik had het idee dat ik vorige maand echt aan het ontpillen was, met hoofdpijn, buikpijn, misselijk, heftige afscheiding echt proppen haha en deze maand is het na me heftige ongesteldheid veeeeeeel minder, dus ik wacht het maar af! laten we het hopen voor iedereen die een kindje wil natuurlijk!