Indrooglijntje kruidvat 2voor5, clearblue digitaal negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chrony, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chrony

chrony Lid

27 dec 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Vandaag zit ik precies 17 dagen na de pregnyl injectie, dus 15 dagen na eisprong. Vanmorgen een test van clearblue digitaal met indicator gedaan welke negatief was. Ik had ook een kruidvat test gedaan (2 voor 5) welke na ruim 10 minuten een heel vaag lijntje liet zien. Wat denken jullie? Indrooglijntje? Toch zwanger?

Alvast bedankt!

2. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Die van KV zijn wel een stuk gevoeliger dan die van CB met een indicator. Je kunt maar 1 ding doen om het zeker te zijn en dat is morgen of overmorgen nog eens testen.

Ik heb nog 1 test liggen kv 2v5 en 1CB met indicator, die CB hou ik mooi bij tot ik een knaller heb op de kv 2v5. Die krengen zijn te duur vind ik, het is gewoon wel leuk als bevestiging om het eens zwart op wit (nou ja, groen dan) te zien staat dat je effectief zwanger bent.

Met de kv 2v5 heb ik eigenlijk nog nooit indrooglijntjes gehad, en mocht er toch eentje opkomen zou dat toch pas na een paar uur zijn denk ik dan...

Ik denk dat je beter nog eens een testje doet morgen ofzo ;)

3. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Heb je ook een foto

4. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    hey meid heb je er mss een foto'ke van?

5. chrony

chrony Lid

27 dec 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heb een foto geprobeerd te maken, maar krijg de lijn er niet op. Hij is vaag maar wel duidelijk aanwezig.

Maar zou je 15 dagen na je eisprong een duidelijke positieve test verwachten? Normaal is mijn luteale fase 13 dagen.

6. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    ik heb ook een foto'ke staan in m'n album,daar zie je ook iets helemaal lichts opstaan,maar ik heb echt nog veel te vroeg een testje gedaan,dacht ook eerst dat het zoiets was.

7. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Ik denk dat je nog geduld moet hebben want na 5 min moet je de kv2v5 als negatief beschouwen, dit staat ook heel duidelijk in hun bijsluiter! Dus nog ff paar dagjes in spanning!!

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mee eens!!
    10min is buiten de aflees tijd dus negatief!:(
    De cb met indicator heeft inderdaad meer hcg nodig.
    de cb zwanger/niet zwanger us gevoeliger dan die met indicator!
    succes meid, ik duim mee:D

9. Jacqotter

Jacqotter Lid

20 feb 2012
    72
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ben er inmiddels achter dat mijn lichaam weinig HCG Hormoon aanmaakt. Maar kan het daardoor zijn dat het niet reageert op alle zw-testen?
    Heb dinsdag licht positief getest met kruidvat (met paarse dop), woensdag nog een test gedaan omdat ik wilde zien of hij donkerder werd, toen iets donkerder.
    Gisteravond getest met KV 2 voor 5 euro, die gaf een streepje maar zat heel ver naar rechts (misschien fabrieksfout???)
    En vanochtend getest met KV 2 voor 5 en toen was hij helemaal wit!! Wat moet ik hier nu mee? de eerste paar positief waren aanhouden??

Ben inmiddels bijna een week over tijd...

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Als je 1week overtijd bent zou er wel duidelijk een streep moeten staan.
    dus ik ben er bang voor!
    Als je het niet zeker weet moet je met de testen naar de ha gaan en dan kan hij mss een bloedtest laten doen.
    succes!

11. chrony

chrony Lid

27 dec 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds geen menstruatie, maar test blijft ook nog negatief :(

Heb arts gebeld maar zou nog een week moeten afwachten. Dus probeer pas volgende week te testen. Maar ik denk dat het niet raak is, anders was de test toch al wel positief geweest.

12. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    het kan ook zijn dat je weinig hcg aan maakt en dat een test pas later duidelijk positief word hoor.het is niet altijd zo dat je op je nod gelijk een positieve test hebt.sommige hebben dat pas een week later en soms wel 2 weken.

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier hetzelfde; over tijd, een streepje op de KV test, 2 dagen later niet meer en CB zegt ook niet zwanger..
    Ik weet het ook niet meer :D

14. tulip

tulip Niet meer actief

lastig zeg, aan de ene kant zeg ik: 10 minuten is buiten de afleestijd, aan de andere kant zeg ik: voordat een test opgedroogd is, duurt dat echt een halve dag ofzo. Ik heb de laatste paar maanden een aantal duidelijk positieve testjes onder ogen gehad;) en die droogden echt pas na uren op.... dan krijgt het streepje ook net een andere kleur, van hardroze naar een beetje bietenkleur;)

Ik sta er dus altijd van te kijken als mensen zeggen over een test dat het een indroogstreepje is net na de afleestijd.

15. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity

Niet altijd ik teste negatief na 5 min na 3 uur nogmaals gekeken een dikke vette streep iedereen zei is een valse dat gaat fout nou er kruipt echt een mannetje op de vloer nu

16. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Omdat dit ook in de bijsluiter staat! 5 min = 5 min:cool: en anders moet je hem als negatief beschouwen en paar dagen later weer testen als je nog niet ongi bent:D

17. chrony

chrony Lid

27 dec 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Helaas, gister avond heb ik bruinverlies gekregen. Dus denk dat het wel door zal komen

Deel Deze Pagina