Indrooglijntje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ninn, 8 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninn

Ninn Lid

8 feb 2014
    76
    4
    8
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

De kans dat ik zwanger ben is niet groot, maar echt duidelijkheid krijg ik maar niet. 9 januari was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. 28 januari begon ik licht te bloeden, dit heeft geduurd tot 4 februari. In het midden van de bloeding, bloedde ik een stuk meer, de rest van de dagen heel weinig, zowel bruin als rood (had niet altijd een tampon nodig).

Vandaag heb ik een zwangerschapstest gedaan, omdat ik normaal geen tussentijdse bloedingen heb (ben niet aan de pil en mijn cyclus is onregelmatig, eerder lang dan kort). De eerste minuten zag ik amper wat, maar langzaam is er een streepje ontstaan. Wat denken jullie? Is het een indrooglijntje of kan het toch een positieve test zijn? De foto is helaas waardeloos, sorry!

Liefs,

Ninn

Bijgevoegde bestanden:

• test2.jpg
      test2.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,4 KB
      Weergaven:
      34
  2. Ninn

Ninn Lid

8 feb 2014
    76
    4
    8
    NULL
    NULL
    Ik zie nu dat de foto wel erg onduidelijk is en ook een stuk kleiner dan ik hem hier op mijn laptop kan zien. Hopelijk kan iemand me toch een stukje verder helpen...

3. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Ik lijk wel iets te zien. Ik heb ook een onregelmatige cyclus en ik herken ook wat je schrijft. Je hebt dus niet echt heel heftig gebloed? Ik heb namelijk ook de eerste weken van mijn zwangerschap licht bloedverlies gehad en alles was toch in orde. Ook liepen mijn testen langzaam op, en ik had geen idee wanneer mijn nod was omdat ik zo onregelmatig ongesteld was. Ik vertel maar hoe het bij mij was ook al weet ik niet wat je er precies aan hebt. Heb je nog meer testen in huis? Anders kun je bijv morgen of over 2 dagen nog een test doen en kijken of het streepje duidelijker wordt.
    Ben je al lang bezig? Succes en ik zal voor je duimen!

4. muisje14

muisje14 Niet meer actief

De urine lijkt wat doorgelopen, maar ik zie toch een roze streep

5. Ninn

Ninn Lid

8 feb 2014
    76
    4
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb dag 4 en 5 wel heviger gebloed. Toen nog even gedacht dat het toch een menstruatie was, maar kan dat wel na twee weken? Ik word normaal ongeveer om de anderhalve maand ongesteld. Normaal loopt mijn menstruatie qua bloeden toch wel anders.

Ik heb geen testen meer in huis, heb er vandaag expres geen meer gehaald, omdat ik niet meer te vroeg wil testen (wilde vanochtend eigenlijk nog niet testen, maar ik kon me niet meer inhouden). Ik hou mijn cyclus totaal niet bij en ik ben ook niet bezig met zwanger worden. Daarom is het juist zo zenuwslopend, want ik besef me nu wel dat het erg gewenst is en ik kan niet zomaar opnieuw proberen :)

6. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Ik zie wat je bedoelt, spannend hoor!

7. Ninn

Ninn Lid

8 feb 2014
    76
    4
    8
    NULL
    NULL
    Ik word echt gek. Ik keek net weer op de test en het lijkt net of de kleur van het tweede streepje is weggetrokken (test is van vanochtend). Ik zie nog wel waar het streepje stond, omdat ik de buitenste lijntjes van het streepje zie, maar tussenin lijkt het weer wit (ben niet zo goed in uitleggen). Lijkt me dat het dan gewoon een indrogertje is geweest? :(

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik zeg morgen of overmorgen nog een keer testen dat geeft meer zekerheid!

9. Ninn

Ninn Lid

8 feb 2014
    76
    4
    8
    NULL
    NULL
    Ik ga sowieso over een paar dagen nog een keer testen! Maar ik neem aan dat als het echt positief is, dat het lijntje gewoon mooi gekleurd blijft staan?

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Wat gebeurd er met deze test als je er een paar druppels water ingooit?

11. Ninn

Ninn Lid

8 feb 2014
    76
    4
    8
    NULL
    NULL
    De test ligt boven, maar ik heb me voorgenomen om er niet meer naar te kijken en dinsdag of woensdag een nieuwe test te doen. Ik wil mezelf niet verder gek maken en om echt zeker te zijn, zal ik sowieso nog een keer moeten testen. Nu nog maar even stiekem hopen... ;)

Deel Deze Pagina