Indrooglijntje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door dolfijntje1985, 22 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    De test van vandaag is wel helemaal wit gebleven.
    Heel raar dat er gister toch echt een rosé streep stond.
    En nog steeds niet ongi geworden ben. Terwijl ik eigenlijk zaterdag alweer met de pil had moeten beginnen.

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    kan ook op een eisprong duiden, of is misgegaan, of je test is gewoon misgegaan en je lichaam is wat van slag...
    kan van alles zijn. maar ik zou zsm weer de pil gaan nemen iig

3. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Ben inmiddels weer aan de pil. Maar blijf steeds het gevoel houden dat ik ongi ga worden. Ik ben 2 dagen eerder met de pil gestopt omdat het niet in het weekend info wilde worden. Dus zou het dinsdag worden dan en het weekend er weer van af zijn. Dus eigenlijk moest ik zaterdag ongi worden. Maar omdat ik eerder gestopt was en het niet werd heb ik zondag een test gedaan. Waar een licht streepje op te zien was. Zou ik te vroeg hebben getest. Zal ik er nog 1 moeten doen of gewoon me volgende menstruatie afwachten. Lastig verhaal haha. Ik hoop dat jullie me begrijpen. Vind het zo raar dat ik steeds het gevoel heb ongi te zijn. Had ik namelijk bij me andere zwangerschappen ook.

4. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Sorry 3 dagen eerder gestopt

5. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Wat Lindy al zei, kun je geen bloedtest bij de HA vragen? Of misschien toch morgen nog een keer testen?

Ik heb hier verder geen ervaring mee, maar lijkt me niet fijn die onzekerheid! Succes ermee!

6. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Ik haal morgen idd die van kruitvat eigen merk. En dan vrijdag nog een keer testen. En als hij dan negatief is dan wacht ik gewoon de volgende menstruatie af.

7. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    De laatste test was negatief. Nu ben ik inmiddels alweer 2 weken aan de pil. Maar sinds een week hele zere borsten. Hoe kan dat nou. Wat zal ik doen. Weer testen of toch gewoon me volgende ongi afwachten. Die is volgende week dinsdag.

8. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Bah vervelend dat je in onzekerheid blijft

9. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Als je stopt met de pil, heb je niet echt een ongesteldheid, het is een ontrekkingsbloeding. De pil werkt op 3 fronten. Het vormt een prop van slijm bij je baarmoederhals dat qua structuur niet goed is voor zaadcellen, het zorgt ervoor dat er weinig tot geen baarmoederslijm wordt gevormd waardoor een eventueel bevrucht eitje zich moeilijk tot niet kan innnestelen en het voorkomt een ei van groeien dat je zo geen eisprong hebt.
    Er bestaat altijd de kans dat je een keer geen ontrekkingsbloeding hebt dit omdat het geen normale menstruatie is.
    Persoonlijk zou ik nog een keer gaan testen. Geeft deze negatief aan, dan wachten tot je aan het einde van de strip weer je ontrekkingsbloeding moet krijgen. Komt deze niet dan zou ik eens bij de huisarts langs gaan. Dan moet die maar eens verder kijken.
    Succes, hopelijk heb je hier iets aan.

Deel Deze Pagina