Indrooglijntje?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Konijn, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Als Konijn het niet erg vind, stel ik even een vraag over dit onderwerp. Want wát is nu precies een indrooglijntje, waar komt dat vandaan?

@Konijn, ik heb ook al gepost in dat andere topic over die vage en duidelijke testen. Maar ik denk ook dat je zwanger bent hoor!
    Nu ik nog een positest ;) Duim, duim, duim, hoop, hoop, hoop, wacht wacht wacht, zucht...!

2. Konijn

Konijn Niet meer actief

Volgens mij komt een indrooglijntje door het opdrogen van de test. Maar in hoeverre het anders is dan een vage testuitslag weet ik dus niet :(. Ik heb nog nooit zo'n lijntje gezien. Mijn negatieve testen in het verleden waren gewoon helemaal leeg...

Wanneer ga je testen? Ik zal voor je duimen!

3. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    volgens mij ben jij gewoon hardstikke zwanger hoor..

echt knap dat je nog tot het weekend kan wachten ik had alweer naar de winkel gerent hoor haha

4. Konijn

Konijn Niet meer actief

Nou zo knap is dat niet hoor... als ik dat niet doe, dan krijg ik helemaal op mijn dak ;). Mijn man vindt twee keer testen al enorme geldverspilling... grr...

Maar hij is heel lief hoor, verder :D. Hij neemt me gewoon tegen mezelf in bescherming...

Nu bij daglicht is het trouwens wel een vaag, maar duidelijk roze streepje... :rolleyes:. De volgende keer moet íe maar wat sneller komen!

Trouwens succes iedereen die verder nog in de zenuwen zit! Zo'n forum is wel een uitkomst zeg... lekker met elkaar meeleven en je hart kunnen luchten (anders zou ik echt nooit mijn mond kunnen houden :oops:)!

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha nu wel dan konijn?
    hihi
    ja het rotte van zo'n indroog lijntje is dat ze bestaan..ik heb ze ook wel eens gehad en net ook nog gelezen dat iemand anders hem ook had :(
    je ziet gewoon de lijn staan waar het positief had kunnen zijn..
    volgens mij had ik dit toen met kruidvat of etos welke had jij?

En tja dat testen ik heb hier net een bestelling binnen met 5 zwangerschaps testjes.
    ik gebruik er morgen nog 1 en dan vrijdag de digi denk ik..en dan hou ik er nog 3 over..
    Maar deze testen waren ook maar 5,25 hahaha tja lang leve het internet je ziet mij geen drogist meer inrennen hoor!
    zo ook mijn ovulatie testen een hele berg voor waar ik bij de drogist er maar 7 krijg!
    ik vind het persoonlijk echt schandalig die prijzen daar!

6. Konijn

Konijn Niet meer actief

Haha... je bent testverslaafd! En ik krijg al op mijn dak bij twee testjes... zal vanmiddag eens over je vertellen ;).

Mijn mond houden... tja... :oops:. Ik zal wel moeten (zit echt zwaar onder de plak geloof ik nu), maar er zijn eigenlijk al te veel mensen die weten dat ik het probeer en dat het zou kunnen (waaronder mijn moeder en een goede vriendin: laat mijn man daar maar niet achter komen), maar gelukkig zijn die veel verstandiger dan ik en stellen ze zich zeer terughoudend op... Ooo... wat ben ik toch een oelewapper wat dit soort dingen betreft (en hoe voorspelbaar)! :oops:

Ik heb wel al een banner gemaakt, maar durf hem nog niet te gebruiken. Als ik van het weekend nog niet ongesteld ben, ben ik natuurlijk echt gewoon zwanger. Normaal gesproken heb ik gewoon een degelijke, regelmatige cyclus. Al sinds ik met de pil gestopt ben. Over tijd zijn zegt natuurlijk ook nog wat...

Nou maak je me wel weer aan het twijfelen met je indrooglijntje. Was die ook de kleur die hij 'moest zijn' en na hoe lang ontstaat zo'n rotding? Ik heb een predictortest gebruikt (die zag er het mooist uit en leek me wel profi... wat een argumenten hè?).

Groetjes!

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    wie ik testverslaafd?
    mijn mannetje ook hoor...
    ik lag vanochtend in bed hoor ik in een keer:
    pppsssshhhhhtttt sanne..
    kom eens beneden..
    dus ik half duf naar beneden!
    zegt ie en nou hup die wc in haha je hebt nog niet geplast!
    Hij wil er natuurlijk iedere ochtend bij zijn en zien wat het resultaat is!
    ontzettend leuk hoor!
    En als jij twijfelt en gewoon weer wilt testen moet je dit gewoon doen hoor!
    Jij zit met het gevoel hij blijkbaar niet!
    bij mij was dat indrooglijntje inderdaad erg vaag en wel licht van kleur maar ik had een blauwe test en die staan erom bekend wel vaker indroog schaduwtje achter te laten en dit was ook na de verstreken tijd!

Kijk als er op jou test staat binnen 30 min. dan moet het gewoon kloppen!
    Je kan ook nog je fiets opstappen en bij de dokter een testje laten doen kan je vriend ook niet klagen dat het zonde is hihi!
    succes!
    collega testverslaafde :p

8. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Haha, 'zag er wel mooi uit'. Vond ik ook een excuus hoor Konijn. Ik heb ook de matcare genomen omdat ik ze mooier vond dan de dipstick. Verder lijken ze me makkelijker omdat je bij matcare niet zelf hoeft te letten op de 'max-streep' (tot waar de urine mag komen).

Maar euhm, ik ga morgen testen. Ben dan vijf dagen overtijd. Overtijd zijn zegt idd wel wat. Alleen ik voel verder nog niks, dat maakt me een beetje aan 't twijfelen. Ben bang voor een niet meer kloppende cyclus na m'n mk vorige maand. Maar daarna wel normaal ongie geweest. Mijn mams zei dat m'n cyclus daarom wel gewoon zou kloppen, maar ja...

Ik heb mijn testen trouwens direct op Internet gekocht, nooit bij de drogist. Is me veel te duur. Wat dat betreft zijn wij echte Internetfreaks die eerst altijd proberen iets goedkoper per Internet te kopen, en als dat niet lukt, dan pas naar de winkel gaan ;)

9. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik ga nog wel naar de Etos ook (helemaal alles behalve goedkoop)... Die dingen zijn enorm duur! Wat dat betreft moet ik mijn partner wel gelijk geven.

Vijf dagen overtijd is best veel toch? Volgens mij is het helemaal niet gek als je zo vroeg nog niets voelt...

Succes ermee!

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Voor de nieuwsgierigen; een indrooglijntje is te zien in mijn album!

Konijn, gefeliciteerd, ik zie toch echt een roze streep bij jou!

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    hey meiden

succes allemaal die deze week nog gaan testen ik zelf ben vandaag 3 dagen overtijd en voel ook nog helemaal niks. alleen een beetje duizelig en beetje onstabiel op mijn benen en heb wat kriebels / vlinders in mijn buik.
    iemand dat ook gehad ?
    ik ga deze zaterdag nog een keertje testen.
    toen ik een dag overtijd was had ik nega test. balen, maar goed bij deze laten we hopen dat de testers een posi test in hun handen hebben

liefs susanne

12. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Ik vind hem helemaal niet zo vaag! Is toch hartstikke duidelijk roze?!?

GEFELICITEERD!

13. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik vind hem ook heel duidelijk!

Gefeliciteerd Konijn!

14. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Hoi Konijn,

ik snap je onzekerheid, dat zou ik ook hebben. Je wil toch gewoon een vette roze streep en zolang dat niet zo is, wil je je niet te blij maken omdat je bang bent dat het toch een teleurstelling wordt.
    In ieder geval duim ik hartstikke voor je! En als je een duidelijke streep krijgt: GEFELICITEERD!

Liefs, J.

15. Milla

Milla Niet meer actief

Het ziet er naar uit dat je zwanger bent.. Rond NOD zie je zelden een hele dikke gekleurde streep. Je kunt ook een Clear blue digitale test doen, dan staat er zwanger of niet zwanger, en heb je meteen duidelijkheid... Succes!

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hey Konijn!

Mmm lijkt mij wel een posi test hoor. Die van mij was eerst na NOD ook niet zo duidelijk als die van nog een paar dagen later.

En de lijn lijkt mij roze en niet grijs dus geen indrooglijn denk ik hoor!

Voorzichtige felicitatie dan maar?! :thumup: * doet voorzichtig een dansje:whistle: *

Groetjes,
    Mili

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    waar is jou album dan?
    waar vind je zoiets?
    ik kan hem niet in het fotoalbum van hier vinden onder zwangerschapstesten...?

18. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hey Konijn,

Dit ziet er goed uit hoor! Maar nog belangrijker, je bent al 5 dagen overtijd, terwijl je een super mooie en regelmatige cyclus hebt, en je bent al lang van de pil...dit alles bij elkaar geeft toch wel een heel duidelijk beeld!

Ik ben er jaloers op, je mooie roze lijntje, ik had maandag een kruidvat test en die ga ook na een kwartier een blauw lijntje, maar dan veel dunner dan de teststreep...maar vandaag dus eerste druppeltjes bloed, dus dat van mij was denk ik echt een indrooglijntje.

Succes hoor,

Groet Snoozie

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Onder mijn banner staan 3 knoppen; "album", "profiel" en "PB" . Als je die "album"-knop aanklikt zie je mijn album...

20. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik zeg: zwanger!
    Gefeliciteerd hoor, niks vaags aan, geen indrooglijntje en netjes binnen de 30 minuten. Nu het besef nog!
    Lek hoor meid!

Deel Deze Pagina