Ik zeg: zwanger! Gefeliciteerd hoor, niks vaags aan, geen indrooglijntje en netjes binnen de 30 minuten. Nu het besef nog! Leuk hoor meid!
Joh, wat een reacties! Bedankt zeg... (word er verlegen van). Aan het besef wordt inmiddels hard gewerkt! Hopelijk komt dat van het weekend wel... hoewel ik denk ik heel bang blijf dat het alsnog mis gaat. Je hoort dat zo veel! Voordat we ervoor gingen dacht ik er veel te makkelijk en naief over: alsof het allemaal maar vanzelf gaat. Hier heb ik wat dat betreft veel geleerd... Vind het soms heel verdrietig om te lezen dat sommigen al zo lang uitkijken naar een kindje en het dan maar niet wil lukken . Snoozi en Juniper, wat leuk om jullie hier weer te zien! Liefs en groetjes!
@konijn: ja, ik had me voorgenomen deze maand van het forum weg te blijven, om zo minder met het zwanger worden bezig te zijn. Maar nu weer een week voor NOD en natuurlijk moe enz. dus er toch weer mee bezig! Gefelicteerd, ik gun het je echt van harte en hoop dat je er erg van gaat genieten en een mooi en gezond kindje mag verwelkomen over een maand of 8...
Nou, om op mijn posts van gisteren terug te komen (of was 't al eergisteren?). Vanmorgen getest zoals gezegd: maar helaas negatief.
owww shit, wat ben ik ook een stomme muts! ik heb alleen maar de 1e pagina gelezen, maar zie nu dus op pagina 4 dat je test nega was..... sorry (maar hij zag er echt posi uit, ik zal dat merk test niet meer gebruiken!) mutsie....
het gaat ook om konijn en die is dus waarschijnlijk wel gewoon zwanger hoor dus je zit er niet naast alleen ze gaat as zaterdag en misschien morgen met ons nog een testje doen dus we weten snel meer wel jammer voor freewilly dat het niet posi was
@ Konijn: Spannend...maar volgens mij gaat dat goedkomen hoor [-o< @free willy: wat jammer meid, maar blijven hopen (en bidden) dan komt het vast goed, zie mn banner @Juniper: de zaadjes zwemmen echt niet terug hoor als je dr veel mee bezig bent Ik bedoel is altijd makkelijk gezegd dan gedaan, niet mee bezig zijn maar t zit hoe dan ook in je hoofd en zeker rond NOD. Blijven hopen en wie weet wanneer het dan raak is.
Juniper: ik heb ook even heel hard mijn best gedaan om weg te blijven, maar ik hield het niet vol... Wat Mili zegt, daar zit wel wat in natuurlijk en het is ook wel leuk om er 'actief' me bezig te zijn... als het maar niet frustrend wordt. Ik duim voor je in ieder geval! FreeWilly: jammer. Zo'n uitslag is extra vervelend als je zo duidelijk overtijd bent natuurlijk Ooooooooo.... ik hoop dat ik zaterdag een mooie dikke vette roze streep heb, maar ik durf het al een klein beetje te geloven... Ik dacht alleen dat ik er alleen maar heel erg blij om zou zijn, maar eigenlijk ben ik vooral ook heel erg bang nu . Er kan zoveel mis gaan zo vroeg . Als ik verder niets geks voel ofzo en geen bloed heb enzo kan ik er toch vanuit gaan dat het goed gaat? Pff... ik maak me nu al zorgen. Belooft wat... Ik voel ook helemaal niets verder. Iedereen heeft allemaal kwaaltjes, maar de dingen die ik voel komen volgens mij toch echt van uitzieken van mijn nierbekkenontsteking...
ik vind dat jij er morgen ook gewoon een cb tegenaan moet gooien hihi samen met mij! je maakt jezelf gek zo, en eigenlijk door juist niet te testen zit je ook in je hoofd met maar nu heb ik dat streepje gezien dus als ik niet test kan ik ook niet een niet streepje zien snap je? haha en ik voel ook nog niets hoor waarschijnlijk omdat wij nog zo pril zwanger zijn en soms kan er ook helemaal niks komen.. nou ik denk dat het wel fijner is hoor ook al maakt het ons onzekerder hihi nou ben benieuwd ik doe hem morgen in ieder geval wel van CB !
Ja, maar is het nog niet te vroeg voor die digitale Clear Blue dan? Straks zegt die 'niet zwanger', omdat er nog niet genoeg hormomen zijn! Ik denk dat ik misschien toch maar gewoon dezelfde doe die ik woensdag had... Je laat toch wel snel weten wat de uitslag is he? Ik vind het spannend!
Ik zit nu op dag 31 en ik heb een cyclus van 24-27 dagen (gemiddelde is 25,5), waarbij 24 vaker voorkomt dan 27. Maar ik weet dus niet precies hoeveel dagen ik overtijd ben, omdat ik niet weet wat mijn cyclus deze maand zou zijn. Maar uitgaande van de langste is het nog maar een paar dagen natuurlijk. Ik had dan dinsdag dan 'echt' ongesteld moeten zijn (altijd eerst een dag 'voorwerk' zegmaar). BW: ik heb de heugelijke uitslag inmiddels vernomen... Alsnog gefeliciteerd! (Kun je tenslotte niet vaak genoeg doen...)