hoi allemaal ik heb toch ook nog een vraagje in verband met indrooglijntje. ziet dat er altijd dan grijs uit? Want ik had er 1 van de kruidvat gedaan en er kwam een zeer licht blauw lijntje wel pas na 10 min. geld dat dan niet meer? groetjes
Hoi Emmi, Lastig met die lijntjes he? Maar ik had precies hetzelfde. Ook met een kruidvattest. Na 10 a 15 min kwam er een goed zichtbaar blauw lijnte, hij was alleen veel dunner dan het testlijntje. Ik heb later nog een test gedaan, maar die was nega. en een dag later kwam mijn ongi. Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is, maar bij twijfel zou ik zeker een nieuwe test doen. Succes! @Konijn, hoe is het nu met je? Ik was trouwens nog benieuwd of je nog met je studie bezig bent? Is het idee van zwanger zijn al een beetje aangekomen? Groet snoozie
Hoi Snoozi! Het begint inmiddels aardig te landen. Ik merk er alleen heel weinig van... Mijn studie heb ik inmiddels al afgezegd. Ik ben uiteindelijk maar twee keer heengeweest . Het was toch te veel en te snel na het afstuderen vorig jaar. En nu heb ik helemaal wat anders aan mijn hoofd... Hoe is het verder met jou? Ik wens je veel succes deze maand. Geniet er een beetje van... Groetjes!
Hey konijn, leuk dat je reageert. Hier alles goed hoor. Ben nog aan de studie, het hele weekend al hard aan het studeren voor 2 toetsen van de week. Vind het wel pittig hoor, nu helemaal geen vrije dag gehad deze week. Dat wordt ook nog wat als ik zwanger ben, hoop dat ik dan nog mijn gedachte erbij kan houden. Kan me dus goed voorstellen dat jou hoofd naar hele andere dingen staat nu! maar geweldig hoor, dat je zwanger bent! geniet nog maar even van het symptoom vrij zijn, dat komt vast straks wel....krijg je in ene allemaal kwaaltjes! Het lijkt me zo spannend allemaal, ook wat ik bij jou zag staan, dat je best een beetje bangig kan zijn, zal het allemaal goed gaan, dat zal ik denk ik ook echt hebben. Nou, hier geniet ik ook zeker wel van de tijd van het zwanger proberen te raken, maar ja, je kent het, het liefs al gisteren Geniet er van en ik hou je in de 'gaten'. vind het leuk om een beetje op de hoogte te blijven liefs Snoozie