Hoi! Ik weet dat de beste oplossing is om over 2 dagen weer te testen, maar voor nu ben ik op zoek naar andere ervaringen. Een derde zit niet in de planning, maar ik voel me zwanger. Vanochtend getest en die was negatief, weggelegd en nu zie ik dit. Kan een indrooglijntje zo duidelijk zijn? Ik heb altijd licht getest tijdens de zwangerschappen hiervoor. Wat is jullie mening?
Gho ik heb geen ervaring met indrooglijntjes, maar het is wel erg duidelijk zichtbaar lijkt me. Heb je echt 5 volle minuten gewacht bij het testen? En dan ook goed gekeken? Want mssch was het vanmorgen ook al een heel erge tuurstreep...
Deze lijkt me echt te duidelijk voor een indroger. Indrogers zijn meestal grijzige schaduwstreepjes...dit is een duidelijke roze streep.
Ik zie een lijn die niet recht is lijkt het? Ik vind hem niet positief, lijkt ook niet roze?, ik zou morgen een nieuwe doen.
Dit was mijn indrogers maar nooit gehad was helaas niet zwanger. Hoop natuurlijk voor jou dat het positief is over 2 dagen. Ik had er zo 6 op een rij
Dit is een streep door opgehoopte/opgedroogde urine. De streep loopt namelijk als een half maantje. Ook is de lijn oranje/gelig en dus indroog.
Ik hoop toch stiekem dat het inderdaad een indroger is... Ik wacht m'n nog nog af dan maar. (als dat lukt)
Vind hem wel echt heel duidelijk voor een indroger.. ben wel benieuwd.. knap als je kan wachten, weet niet of ik het zou kunnen.
Ik vind dit geen indroogstreepje! Wat je kan doen is er even twee grote druppels water door laten lopen
Ben eens benieuwd. Ik vind hem erg duidelijk voor een indroger. Morgen nog maar een testje doen om het zeker te weten.
Ik vind het geen indringer! Ik heb me suf zitten staren op Omo witte testen en dat is deze er geen van!
Gisteravond was ie opeens lichter geworden (bijna niet zichtbaar) , lijkt wel opgelicht door de zon ofzo (lag in de vensterbank). Vandaag geen test gedaan, mn nod is zaterdag dus is nog best wel vroeg. Kan me niet meer herinneren wanneer ik positief testte bij m'n andere kinderen. Pfff vind het wel spannend... Hebben juist net de knoop doorgehakt van wel of geen derde. Ik zei nog voor de grap: nu we besloten hebben niet voor een derde te gaan word ik vast per ongeluk zwanger
Toch een testje gedaan en die is toch echt wel negatief. We wachten tot zaterdag of ik ongesteld ga worden dan maar.
Ik blijf echt bij een indroger hoor! Hij is niet roze, loopt in een boogje (dus niet mooi recht). En zeker door wat je zegt over het zonlicht en de warmte hiervan is hij sneller gaan indrogen en dit gaan vertonen.
Heb het nog nooit gehad! Was bij m'n eerste re vroeg met testen en die was negatief en even later toch een licht streepje, bleek dus wel zwanger te zijn. Dat streepje was minder duidelijk dan deze.