Meiden, ik heb ik mei een miskraam gehad. Loop bij de gynaecoloog en wilde de zomer nog even afwachten. Staat een operatie gepland ect. Nu krijg ik een koortslip dat betekend bij mij eigenlijk altijd zwangerschap. Alleen de gynaecoloog heeft woensdag een follikel gemeten en die is donderdag gesprongen volgens haar. Voor mij een week te laat. Nu toch getest vanwege koortslip. Dit kan nooit van afgelopen week zijn. Ik begrijp er niks van ???
Heb je al een witte test gehad sinds je MK? En ik zou persoonlijk even een ander merk proberen. Hier slechte ervaringen met vals positieve dipsticks.
De winkels zijn al dicht dus ga morgen na me werk even. Ja joh ben al weer ongesteld geweest. Testen al vrij snel negatief dus dat is het niet.
Dan reageert je test op je eisprong als die afgelopen donderdag of vrijdag gesprongen is. De gynaecoloog kan dat uiteraard niet zeker weten tenzin ze over voorspellende gaven bexchikt of ben je vrijdag ook nog voor een echo geweest? Hoe groot was je follikel woensdag? Overigens kunnen hormoons hommelinge rond je eisprong ook goed voor een koortslip zorgen! Zwanger kun je nog niet testen amper een paar dagen na eisprong. Helaas bestaat dat niet. Daarvoor moet het hopelijk bevruchte eitje zich eerst nog innestelen. Innesteling via de 5 tot 10 dagen na eisprong plaats. Als ik jou was, zou ik uitgaan van reactie op je eisprong welke wellicht veel later is geweest dan je gynaecoloog voorspeld heeft . Een lichaam luistert nou eenmaal niet naar voorspellingen helaas. Dat betekent dat ik sex zou hebben vandaag en de komende dagen. Voordat je je eisprong misloopt, omdat je al zwanger denkt te zijn.......
Oh ja dan kan het inderdaad niet meer van je MK zijn. Hoe groot was het follikel woensdag? Want de gyn kan natuurlijk niet met zekerheid weten dat die donderdag springt (tenzij ze een glazen bol heeft of kan tijdreizen). Want stel dat het follikel toch nog even doorgroeit zou je nu ook je LH-piek kunnen hebben en dat je test daar op reageert. Heb je ovulatietesten in huis? Dan zou ik die eens doen.
Nee dames me eitje is woensdag gesprongen dit is bevestigd met een echo. Vandaar me onbegrip. Ik ga al even mee in het wereldje van zwanger raken.... en de hele mmm. Ik weet dus heel goed wat wel en niet mogelijk is. Vandaar dat deze test me erg verbaast
En be happy, ik heb zo'n tik gekregen van de miskraam dat ik ook even niet zwanger wilde worden. Vandaar dat ik de eisprong bewust had overgeslagen.
Misschien moet je je eigen posts even beter lezen dan voordat je ze verstuurd. In je OP zeg je namelijk woe echo waarbij werd gezegd ei springt op do. Nu is het ineens ei op woe. Ook over je MK was eerst mei en toen april. Zal vast komen doordat je geschrokken bent van je test maar het is voor het meedenken en reageren wel fijn om een duidelijk en kloppend verhaal te krijgen . Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Er klopt inderdaad geen bal van me post. Die heb ik in alle haast gepost. Hierbij het kloppende haha. Dinsdag om 18.30 bij gyn geweest hier was een follikel te zien van 20.4 mm. Donderdag ochtend echo en vermoedelijk woensdag gesprongen Moet dinsdag bloed laten nemen voor progesteron. Ik zal morgen nog maar een keer testen. Dit is een nieuwe gyn ik ben bekend met cysten dat gaf ik ook aan aan haar.
Verwarrend zeg. Dus nu was je dinsdag bij de gynaecoloog geweest en niet woensdag? En was je eisprong op woensdag en niet donderdag? Telkens als je iets post, zeg je weer iets anders..... Maakt ook niet zoveel uit. Feit blijft dat je slechts 3 tot 4 dagen na eisprong nevernooitniet al op een zwangerschap kan testen. Of hij reageert op een nog hoog LH gehalte of je gebruikt een test waar wel vaker onbetrouwbare lijntjes op verschijnen. Hoop dat je over anderhalve week een onmiskenbaar mooie zwangerschapstest mag hebben.