Ik heb vorige week een test gedaan (bijna 2 weken na seks, maar heb een spiraal), deze bleef omo wit. Gisterochtend doe ik er nog eentje, geen idee waarom exact, maar een gevoel (bijna 3 weken na seks). Buiten de afleestijd zie ik ineens toch een streepje. Ik wil absoluut niet zwanger worden, dus ik zoek bevestiging (maar wel een eerlijke blik). Is dit een indrooglijntje?
Ik zou morgen ochtend gewoon nog even een testje tegen aan gooien. Buiten afleestijd kan je niet oordelen al vind k hem wel rozig dus … mijn advies morgen nog een test doen
Mijn ervaring met indrooglijntjes is dat deze er meer gelig en niet zo ‘strak’ uitzien… deze is wel echt paars…morgen nog even testen. Binnen 5 min moet je wel wat kunnen zien.
Hey @Plantenbak12 Heb heb je nog getest? 3 weken na seks zegt toch weinig qua timing? Als dan de ovulatie 5 à 6 dagen later was (indien het zaad nog aanwezig) kan er alsnog een bevruchting hebben plaatsgevonden. Rekening houdend met een late innesteling, kàn het toch zijn dat je nu licht positief test? In mijn ogen is een indroogstreepje (zeker bij KV2v5) meer een tuurstreepje en zeker niet zo duidelijk + gekleurd. Ik weet niet, ik zou er niet van uit gaan dat dit sowieso een indroogstreepje/negatief is en sowieso nog eens testen morgenvroeg ofzo... Langs de andere kant is zwanger worden door het spiraal heen uiteraard eerder de uitzondering dan de regel.. Ik hoop voor je dat je snel zekerheid hebt..