Indrooglijntje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Plantenbak12, 15 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plantenbak12

2 jan 2016
    45
    8
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb vorige week een test gedaan (bijna 2 weken na seks, maar heb een spiraal), deze bleef omo wit. Gisterochtend doe ik er nog eentje, geen idee waarom exact, maar een gevoel (bijna 3 weken na seks).
    Buiten de afleestijd zie ik ineens toch een streepje. Ik wil absoluut niet zwanger worden, dus ik zoek bevestiging (maar wel een eerlijke blik). Is dit een indrooglijntje?

Bijgevoegde bestanden:

2. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83
    Ik zou morgen ochtend gewoon nog even een testje tegen aan gooien. Buiten afleestijd kan je niet oordelen al vind k hem wel rozig dus … mijn advies morgen nog een test doen

3. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.800
    8.469
    113
    Vrouw
    Ik ga er vanuit dat dit een indroger is ja. Hij zou nu al veel donkerder moeten zijn

4. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83

Ohja sorry zin van de
    Dex vergeten te lezen.. 3 weken na sex zou je wel een duidelijkere test hebben

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Yes,.100% een indroger.
    Je bent dus niet zwanger gelukkig.

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Mijn ervaring met indrooglijntjes is dat deze er meer gelig en niet zo ‘strak’ uitzien… deze is wel echt paars…morgen nog even testen. Binnen 5 min moet je wel wat kunnen zien.

7. sannelis

sannelis Actief lid

8 aug 2016
    105
    179
    43
    NULL
    NULL
    Hey @Plantenbak12
    Heb heb je nog getest?

3 weken na seks zegt toch weinig qua timing? Als dan de ovulatie 5 à 6 dagen later was (indien het zaad nog aanwezig) kan er alsnog een bevruchting hebben plaatsgevonden. Rekening houdend met een late innesteling, kàn het toch zijn dat je nu licht positief test?

In mijn ogen is een indroogstreepje (zeker bij KV2v5) meer een tuurstreepje en zeker niet zo duidelijk + gekleurd. Ik weet niet, ik zou er niet van uit gaan dat dit sowieso een indroogstreepje/negatief is en sowieso nog eens testen morgenvroeg ofzo...

Langs de andere kant is zwanger worden door het spiraal heen uiteraard eerder de uitzondering dan de regel..
    Ik hoop voor je dat je snel zekerheid hebt..

Deel Deze Pagina