hallo dames, ik ben nu 3 weken overtijd, heb maandag en gister test gedaan 2 v5 kv en zag net dat bij die van maandag een grijs indrooglijntje is, en bij die van gister een roze indrooglijn.. heb dit nog nooit eerder gehad? wat kan de reden zijn? groetjes..
hey nu hier dus , balen dat je geen duidelijkheid heb meid ..... heb je foto ???? ik heb namelijk ook getest
Ik heb ook weleens indrooglijntjes gehad op de KV test en die kwam na 10 min.. Na hoeveel tijd kwamen de lijntjes want het is wel heel belangerijk dat je de testen BINNEN afleestijd afleest..
je moet even onder t typveld meer opties aanklikken en dan blijgen toevoegen , baderen en dan uploaden
de eerste zie je onduidelijk.. bij de 2de ken je het roze streepje wel zien,. sorry voor slegte foto ma moes via cam mijn tel ligt nog bij me vriend in auto haha gr
heyy,, weet niet wanneer dat roze streepje erop is gekomen, had de test gister gedaan en na 5 min weg gelegd en keek er vanmorgen na en schrok er van eigk.. is wel appart want heb dat nog niet eerder gehad.. denk over 2 tot 3 dagen ma weer testen.. gr
op de onderste zie ik duidelijk wat rozigs! dat is dan toch geen indrooglijntje? ik dacht dat die altijd grijs waren, dus ik denk eerlijk gezegd zwanger! ik hoop dat je morgen/overmorgen een superstreep hebt!
ja wazige cam sorry.. ja ik zal et morgen vroeg nog eens poging wagen.. kost me handen vol geld haha.. nu 3 weken overtijd en nog geen duidelijkheid.. pfff gr
ja op die bovenste is dus een grijzige indroogstreep.. onderste een wazige roze.. wil mezelf niet te blij maken.. ik doe morgen of overmorgen nog een test dan laat ik het weten.. groetjes en bedankt voor het meekijken en denken
die heb ik 2 weken geleden gedaan.. denk dat ik die ga halen voor morgen of overmorgen vroeg.. is duidelijker he thnxx dames voor het meedenken.. als je 3 weken overtijd bent word je erg onzeker haha
Helaas heb ik zulke testjes ook gehad en niet zwanger. Kruidvat heeft wel degelijk zulke indrooglijntjes Ik denk niet dat je zwanger bent, anders hadden de testjes al duidelijker moeten zijn. Las ook dat een bloedtest negatief was. Heb je het met je huisarts over gehad, wat eventueel een andere reden is van het uitblijven van je menstruatie ? Succes ermee !
Als je nu enkel nog indrooglijntjes krijgt bij K2v5, hoef je de CB niet te halen, echt zonde van je geld dan, want de CB heeft meer HCG nodig om positief te kunnen testen. Wist je nou wanneer je ei is geweest? Ik zou morgen of zondag nog even weer testen. Hier zijn indrooglijntjes beide keren geweest dat ik ook echt zwanger was, dus hopelijk bij jou ook en dat je gewoon een lange innesteling hebt gehad
hey ja bloedtest was ook negatief ja ma een roze indroog lijntje vind het vaag.. had vanmiddag nog een kv test gedaan en weer een roze lijntje ma na 5 min weer weg gelegd en moes toen na me moeder werd opgehaald en net gekeken en zag dus roze lijntje alweer doe morgen vroeg nog een test word gek van onzekerheid pfff groetjes
Wacht anders een paar dagen en doe dan de digitale van Clear Blue. Geeft die nog steeds ´niet zwanger´ aan, zou ik toch als ik jou was overleggen met de huisarts, want eventueel een andere reden is van het niet menstrueren. Het kan ontpillen zijn ? Ik weet niet of je die hebt geslikt en hoelang je nu gestopt bent. Het is af en toe om gek van te worden. Ik heb ook wekenlang onduidelijke testjes gehad, en sinds vorige week eindelijke duidelijkheid door de digitale van Clear Blue. Ik wens je veel succes en ik hoop dat je snel een knallende test hebt. Grappig zie dat je uit Gennep komt, is hier in de buurt.