heyy,, ja is inderdaad allemaal raar en word er onzeker van pfff.. en ja ik doe zondag nog een test.. ja ik kom uit gennp ja jij dan? gr
hoii dames, ik had gister middag en vanmorgen nog keer kv2v5 gedaan en binne 5 min niks en later wel op 1 weer roze lijntje en die van vamorgen een indrooglijntje:S pfff wacht nu met testen tot woensdag ofzo.. ma dat is erg moeilik want we willen graaag weten waar we aan toe zijn.. vandaag ben ik snel misselijk en soms bijna net of ik moet kotsen, dit nog niet eerder gehad.. groetjes
bellamanuela.. Ik vind het eerlijk gezegd niet zo goed klinken. ALs je nu al 3 weken overtijd bent had er eigenlijk al een duidelijke test moeten zijn. Als je al lang van de pil af bent vind ik dat je de ha kunt vragen je even naar de gyn door te sturen oid.. Die kunnen kijken waarom jemenstruatie uitblijft. Dan ben je ook van je onzekerheid af
@bella, zou inderdaad even naar de ha gaan. misschien kun je een bloedtest doen waarin ze je hcg meten. dan weet je in ieder geval of je zwanger bent of niet. het kan dat je hcg erg langzaam stijgt in combi met een late ei. succes!
heyy,, heb 1,5 week een bloedtest gehad en die was negatief erg balen dus.. ben nog steeds niet ongesteld, als ik vrijdag nog niet ben dan weer testen en anders maandag na de HA. heb nog steeds erg veel witte vloed, voel het soms lopen, pijnlijkere borsten, veel eetlust, hardere borsten en meer anders te zien op tepelhof, humeurig. groetjes
haha gister nog geen pos test gehad en vanmorgen 4 pos.. had ook niet elke keer met ochtend urine gedaan en vanmorgen wel alle 4 haha groetjes
zoooooooooooo bellamanuela, ik heb jouw verhaal steeds gevolgd. Ik dacht ha?... Ze heeft toch al een neg bloedtest, dus ze moet gw wachten tot ze weer ongi wordt. en ze blijft nog steeds testen!! Dus ik was benieuwd hoe het verder ging!! SUPER voor je (niet opgegeven)!! GEFELICITEERD!!!