Hoi dames, ik zit vandaag op 10 dpo. Twijfel een beetje of we deze keer wel veel kans maakten omdat we alleen op de dag van ei geklust hebben. Had zo'n verschrikkelijke ovupijn, dat het me gewoon niet lukte ! Nu had ik nog een kv 2v5 test liggen en ik dacht vanmorgen; ach waarom ook niet? Dus ik heb getest. Had me wel ingesteld op een negatieve test maar toen er na 3 min nog niets stond, was ik natuurlijk wel heel erg teleurgesteld. Had een beetje zon gevoel van, nu we er deze keer niet zo op gericht zijn, is het misschien wel gelukt! Op de 5e minuut verscheen er een heel vaag lijntje! Op de plaats waar de teststreep hoort te staan. Hij is echt super super vaag, krijg hem niet op de foto, maar hij is wel even dik als de controlestreep. Alleen niet zo roze. Mijn vraag aan jullie, mag ik hoop hebben? Ik heb nog nooit maar dan ook nooit zo'n streepje gezien als er niets was. Mijn testen bleven echt omo-wit en ik heb ook nooit last gehad van een voor gedrukt lijntje met die testen. Ik weet dat ik geduld moet hebben en stiekem denk ik dat het streepje er niet voor niets staat. Wou even mijn voorzichtige hoop met jullie delen! Van binnen sta ik natuurlijk te gillen!
Hoi Charity, Ik gun je van harte een positieve test, maar ik heb ongeveer 1 op de cyclussen indrooglijntjes op de KV-testen. Mijn ervaring is dus niet zo heel positief. Zelfs afgelopen maand nog een test hier gepost en de helft van de dames wist zeker te weten dat ik zwanger was, maar helaas. Een dag later was mijn test weer omowit. Uiteraard hoop ik dat ik het hartstikke mis heb en dat je lijntje morgen of overmorgen nog veel duidelijker is! Succes!
Bedankt voor jullie reacties dames! Bij mijn vorige zwangerschap testte ik op 8 dpo ook zo.. De streepjes werden langzaamaan donkerder en op 12 dpo had ik een knaltest! Ik durf ook niet te veel te hopen, vooral niet omdat ik er eigenlijk al wel van uit was gegaan dat het deze maand niet gelukt was.. Maar zon streepje geeft natuurlijk wel hoop. Zoals ik zei, is het echt een vaag lijntje. Hij is wel even dik en breed als de test streep en hij is ook wel licht roze. Ik hoef hem niet in het licht te houden om hem te zien, maar je moet wel van dichtbij kijken...
Ik durf er weinig over te zeggen (heb ook vage streepjes gehad bij kv2v5 als er niets was) maar ik wilde je wel even laten weten dat ik voor je duim !! Ik volg je ook even de komende dagen. Liefs Slunae