indrooglijntjes binnen 5 min?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tulp21, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Deze is van kv ( urine niet zo geconcentreerd) maar zoals ik al zei te wazig op foto ;) En word echt gek dat de foto's omgedraaid geplaats worden :p zo zie je het nog moeilijker.

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik zie streepje in ieder geval wel :D Spannend!

3. ssindybaby4

21 aug 2013
    39
    0
    0
    Zuiden des lands
    Als ik inzoom met de tab meen ik een heeeeeeel licht streepje te zien:cool:
    Ben benieuwd,spannennnnnd hoor;)

4. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

bij veronique zie ik op allemaal helemaal niks bij ik had ook zulke strepen en was echt niet zwanger helaas @positief zie ik bij die vandaag echt een 2de streep zonder te turen :) Ik zou een cb digi doen @positief.

5. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Sorry veronique maar ik zie ook niets bij jo en bij positief lijk ik wel iets te zien hopelijk morgen of overmorgen een duidelijke tweede streep want dat moet dán wel anders zijn het indrogers.

Xxx joyce

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Heb sensitest net besteld kijken wat die doen. Net weer getest met kruidvat en weer een streep. Allemaal binnen 5 minuten. Camera van telefoon doet niet goed kan het niet scherp stellen :( Zo zijn ze goed te zien. Ik wacht af wat er gaat gebeuren :)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Twijfel of ik iets zie.....

8. ssindybaby4

21 aug 2013
    39
    0
    0
    Zuiden des lands
    Even voor de duidelijkheid,ik bedoel dus bij positief zie ik een lijntje!
    Bij veronique zie ik ook niks helaas.

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hij is licht maar ja krijg het er echt niet duidelijk op :)
    Afwachtten maar. Heb in ieder geval nog nooit gehoord dat op alle testen binnen 5 minuten indrooglijntjes komen. Dan moeten de kruidvat testen erg veranderd zijn.

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dit zijn de twee wat andersom hier staan. Kon niet meer veranderen internet op laptop deed het hele middag niet meer.

En van Positief die is inderdaad duidelijker geworden :D

11. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    ik zie niks

12. ssindybaby4

21 aug 2013
    39
    0
    0
    Zuiden des lands
    Ik zie echt niks veronique,ook niet in het negatief? Je zou toch minstens daar wat op moeten zien?
    Waar zat je met je nod? Anders toch maar ff afwachten meid. Hoe moeilijk ook!

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik wacht maar af. Test van vanavond is eindelijk donkerder aan het worden. Mijn nod is waarschijnlijk vrijdag.

14. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Oh dan pas dan ben je ook wel erg vroeg begonnen met testen.

15. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Veronique ik lijk wat te zien van een tweede streepje in het andere topic.

Xxx joyce

16. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Foto?

17. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dat is het hem juist ik weet niet zo goed wanneer nod is wel dat het ergens deze week is :) Problemen gehad met bepaalde dingen wat op de pil werken en tja sperma kan 7 dagen overleven. Ben al naar dokter geweest voor onderzoeken maar kan toch zwanger zijn. Aangezien ik weer herkenbare symptomen heb net zoals bij de andere zwangerschappen ben ik gaan testen. Enne ondanks dat (mocht het zo zijn) ik dan onverwachts nu zwanger zou zijn is het wel erg welkom :D Wilden sowieso een derde maar nog even wachtten.

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik durfde hier even geen foto's meer te plaatsen haha wordt dit topic alleen maar gespamt met foto;s :p
    Heb ze in het andere topic voor iedereen geplaast :)

19. ssindybaby4

21 aug 2013
    39
    0
    0
    Zuiden des lands
    Nou veronique op je test van vanavond meen ik toch een superlicht streepje te bespeuren........je maakt het wel spannend zo:cool:

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nog getest meid?

Deel Deze Pagina