Deze is van kv ( urine niet zo geconcentreerd) maar zoals ik al zei te wazig op foto En word echt gek dat de foto's omgedraaid geplaats worden zo zie je het nog moeilijker.
bij veronique zie ik op allemaal helemaal niks bij ik had ook zulke strepen en was echt niet zwanger helaas @positief zie ik bij die vandaag echt een 2de streep zonder te turen Ik zou een cb digi doen @positief.
Sorry veronique maar ik zie ook niets bij jo en bij positief lijk ik wel iets te zien hopelijk morgen of overmorgen een duidelijke tweede streep want dat moet dán wel anders zijn het indrogers. Xxx joyce
Heb sensitest net besteld kijken wat die doen. Net weer getest met kruidvat en weer een streep. Allemaal binnen 5 minuten. Camera van telefoon doet niet goed kan het niet scherp stellen Zo zijn ze goed te zien. Ik wacht af wat er gaat gebeuren
Even voor de duidelijkheid,ik bedoel dus bij positief zie ik een lijntje! Bij veronique zie ik ook niks helaas.
Hij is licht maar ja krijg het er echt niet duidelijk op Afwachtten maar. Heb in ieder geval nog nooit gehoord dat op alle testen binnen 5 minuten indrooglijntjes komen. Dan moeten de kruidvat testen erg veranderd zijn.
Dit zijn de twee wat andersom hier staan. Kon niet meer veranderen internet op laptop deed het hele middag niet meer. En van Positief die is inderdaad duidelijker geworden
Ik zie echt niks veronique,ook niet in het negatief? Je zou toch minstens daar wat op moeten zien? Waar zat je met je nod? Anders toch maar ff afwachten meid. Hoe moeilijk ook!
Ik wacht maar af. Test van vanavond is eindelijk donkerder aan het worden. Mijn nod is waarschijnlijk vrijdag.
Dat is het hem juist ik weet niet zo goed wanneer nod is wel dat het ergens deze week is Problemen gehad met bepaalde dingen wat op de pil werken en tja sperma kan 7 dagen overleven. Ben al naar dokter geweest voor onderzoeken maar kan toch zwanger zijn. Aangezien ik weer herkenbare symptomen heb net zoals bij de andere zwangerschappen ben ik gaan testen. Enne ondanks dat (mocht het zo zijn) ik dan onverwachts nu zwanger zou zijn is het wel erg welkom Wilden sowieso een derde maar nog even wachtten.
Ik durfde hier even geen foto's meer te plaatsen haha wordt dit topic alleen maar gespamt met foto;s Heb ze in het andere topic voor iedereen geplaast
Nou veronique op je test van vanavond meen ik toch een superlicht streepje te bespeuren........je maakt het wel spannend zo