Indrooglijntjes door te geconcentreerde urine?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dees83, 21 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @dees83: ik zou weer 3 dagen na je NOD wachten en dan er nog een testje tegenaan, je HCG-gehalte neemt elke 3 dagen toe, CB heeft meer HCG nodig dan sensitest of die goedkope testjes van het Kruidvat. Ik testte bij mijn eerste pas 7 dagen na mijn NOD positief met een standaard zw-test. Ik zal voor je duimen en je weet het geen bloed geeft moed ;)
    Bij mijn weten zijn indrooglijntje ook niet roze maar eerder een soort grijs/blauwe verkleuring.

@Tasjaaa: ik zie ze ook, voor jou hetzelfde als ik tegen dees heb gezegd, wacht minimaal 3 dagen voor een volgende test. En anders gewoon even langs de HA je zegt dat je het al 2 weken hebt de HA kan makkelijker lagere concentraties HCG constateren d.m.v. je bloed.

2. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    dankjewel voor je reactie! ja ik denk dat ik maar bloed ga laten prikken indd! om te kijken of het zo is.. al die onzekerheid daar heb ik niks aan!

maarja omdat ik in deze dagen ongesteld moet worden heb ik ook zo iets van na eerst kijken of ik ongesteld worden ... zo niet dan kan ik altijd nog bloed laten prikken..

Liefs.

3. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    en dit is een nieuwe kruitvat test 2 voor 9 euro... hier denk ik wat te zien.. zo ie zo een dun streepje! maar denk ook iets breders te zien..

een dun streepje zegt niks tog ? of heb ik dat verkeerd..

4. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Ben inmiddels 2 dagen "overtijd". Gisteren een test gedaan maar negatief. Had dag 49 beetje bruinverlies en dacht ik word ongi, maar nu niets meer. Zat dus net op de calculator te kijken en heb op m'n innesteldag dus een veeg roze slijm gehad bleek achteraf(schrijf alles op om m'n cyclus te leren kennen). Heb wel steeds steekjes in m'n buik en steeds krampen, dan denk ik ja, ongi komt eraan, maar vervolgens niets. Alleen witverlies. Tasjaa weet jij al meer?

5. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Hoi dees: wat raar als ik dat zo lees lijkt wel op zwangerschap...

Ik weet inmiddels dat ik ongesteld ben geworden ! maar dat het alsnog allemaal heel raar voelt en niet goed voelt !

Dus ik ga alsnog met digitale test doen die ik nog steeds niet gedaan heb.. aangezien ik steeds licht positief teste !

Ik had vooral met matcare 2 testen 2 lichte roze streepjes !

allemaal heel vaag en niet te begrijpen dat rot lichaam

Deel Deze Pagina