Kan iemand mij helpen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Janientje, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janientje

Janientje Lid

15 nov 2008
    11
    0
    0
    Verkoopmedewerker Binnendienst
    Gelderland
    Hallo meiden,

Sinds oktober zijn we gestopt met de pil.

De eerste maand had ik een cyclus van 35 dagen, vrij normaal. 2 dagen voor ik ongesteld werd (toen wist ik dat uiteraard nog niet) gaf de Kruidvat test negatief aan.

Deze cyclus is vandaag al op de 36e dag (volgens mij :oops: ). Ik heb afgelopen zondag weer een Kruidvat test gedaan maar die was weer negatief.

Ik heb nog niet het gevoel dat ik een dezer dagen ongesteld ga worden.

Wat zouden jullie doen? Afwachten of een andere test kopen? Het kan namelijk zijn dat mijn lichaam nog aan het ontpillen is en dat ik nu een megalange cyclus heb. Ik hoop het natuurlijk niet want hoe langer dat het dan ook duurt voordat we een nieuwe kans hebben.

Hoor graag van jullie!

Groetjes Janine

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Afwachten idd.. mijn cyclussen zijn ook zo lang...
    Ontpillen zal het waarschijnlijk zijn. Maar je weet nooit, zwanger kan ook. Als je een keer per week test, kun je het bijhouden als je evt wel zwanger bent.

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk ook dat je aan het ontpillen bent :(

4. Janientje

Janientje Lid

15 nov 2008
    11
    0
    0
    Gelderland
    Bedankt voor je reactie!

Hoe stel jij die banner dan in? Zet jij het aantal cyclusdagen van de laatste keer erin?

Snap eigenlijk nog niet zo heel goed hoe het allemaal werkt :oops:

Ze zeggen dat je 2 weken voor je ongesteldheidsdag een eisprong hebt maar je weet van tevoren toch niet hoelang je cyclus gaat duren. Die banner kan dan ook nooit kloppen. Hoe doen jullie dat?

Groetjes Janine

5. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Nee in het begin kun je dat inderdaad niet goed instellen.
    Je gaat uit van de gemiddeld cyclussen die je hebt gehad.
    Ik gebruik hem al niet meer, omdat ze te lang zijn...
    Voor de fun heb ik hem nu ingesteld op 35 dagen, waar ik op hoop(of korter)
    Ik noteer elke dag thuis mijn temp en begin dag 15 met ovu testen...

6. Janientje

Janientje Lid

15 nov 2008
    11
    0
    0
    Gelderland
    Ik zit inmiddels op dag 39 en er is nog steeds geen teken van ongi of iets dergelijks. Iemand tips of is het enige afwachten?

7. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ik blijf bij afwachten...
    Ik weet hoe vervelend dat is, mijn laatste cyclus was oppeens 52, dat wil je echt niet! maar helaas kun je er dus niets aan doen....
    Ja alleen zwanger zijn dan denk ik? Probeer over een paar dagen nog een test. 1 a 2x in de week testen is voldoende ivm je hcg.
    Succes!

Wanneer je niet zwanger bent probeer dan eens ovulatietesten, dan weet je ook ongeveer wanneer je ongi wordt of kan testen op een zwangerschap.
    Via deze site kun je ook een gratis pakket erbij krijgen, handig als je zo onregelmatig bent:
    www.babyboomshop.nl

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    wrs ben je aan het ontpillen, sommige meiden worden 2-3 maanden niet ongesteld als ze aan het ontpillen zijn....

Deel Deze Pagina