Ben vandaag precies 1 week overtijd.. Tot nu toe alleen maar negatieve testen. Iemand hier ervaring mee, die later wel positief testte? Heb ik te vroeg getest? Heb naar mn gynaecoloog gebeld en moet 1 week wachten en blijven testen. als ik over 1 week niet ongesteld ben, moet ik langskomen.. het is zo spannend..
heb je normaal gesproken een regelmatige cyclus? misschien maak je heeeeeeel langzaam hcg aan. Ik heb een paar zwangerschappen meegemaakt (1 kind maar gekregen) en elke keer waren die testen anders van kleur en dikte. De keer dat ik zwanger was van mijn dochter waren de testen zoooooooo licht dat je ze met een loep moest bekijken op de dag van mijn nod. En een paar maanden terug had ik al eerder voor nod een knaller. Maar als je 1 week overtijd bent dan ziet dat er wel goed uit Succes!
Bedankt voor de reacties! Ben altijd regelmatig ongesteld idd. Heb altijd een cyclus van 30 dagen. Zit nu al op cyclusdag 37.. Ga duimen voor mezelf hihi Af en toe hele rare steken in mn buik, van onderen. Lijkt wel steken te zijn in mn baarmoeder?? Naja we wachten het af
misschien zijn dat die steken die je voelt als je baarmoeder oprekt. Die voel je dan in je liezen als het goed is.. ben benieuwd