Hallo dames, Zoals jullie in mijn onderschrift kunnen lezen zijn we nog niet bezig. Wel natuurlijk al een lading testen ingeslagen. Omdat ik nog niet ongi ben geworden na het verwijderen van de nuvaring deze test gedaan. Foto gemaakt na 5min...
Ik zie iets heel vaags. Je weet niet wanneer je ovulatie was? De test kan namelijk reageren op je lh door de gevoeligheid.
Het is denk ik niets hoor haha Nu de test wat opgedroogd is zie ik niks meer. Ik ken deze testen nog niet, maar weet nu dat ik toch beter even kan wachten met kijken
Ik zie iets heel vaags. Maar omdat je nog niet weet waar je in je cyclus zot, kan het ook een reactie op lh zijn. Hier kom je alleen achter door te blijven testen. Loopf de test op in de komende dagen dan ben je zwanger. En anders ws reactie op je naderende eisprong.
Ja maar ze zegt als het goed is geen ovulatie door de nuvaring. Dan kan ze zoiezo niet zwanger zijn voor zover ik altijd heb geleerd
Nee klopt, maar als ze haar nuvaring bijv een maand kwijt is, kan ze in de tussentijd wel een eisprong hebben gehad.
Dank jullie wel allemaal meiden voor het meedenken. De ring is vorige week verwijderd en zou dus een ontrekkingsbloeding moeten hebben. Deze is er dus nog niet.. Normaal begint deze max 4 dagen na het verwijderen. Nu zit ik op 6 dagen, daarom dit testje gedaan
Ik zie vaag iets, maar denk eerlijk gezegd dat de kans heel klein is dat je nu al een positieve test kan hebt als je 6 dagen geleden de nuvaring hebt verwijderd. Heb je de nuvaring wel de normale 3 weken in gehad of eerder verwijderd?