Sorry hoor hier zenuwachtige ik weer.... heeft de action een indroogstreep of is deze gewoon positief?
Ik heb er zelf nog nooit een indroogstreep op gehad, maar dat heb ik uberhaupt nog nooit gehad. Ook niet met kv2v5 of Predictors (die erom bekend staan).
Hij is echt positief hoor zon test had ik ook met de action en nu toch echt al 13 weken zwanger gefeliciteerd
Wil je niet ontmoedigen hoor.. Hoop uiteraard op een posi test!!! Maar deze heb ik vorige maand ook gehad Licht tuur streepje op de action test.. Maar helaas was een valse test Mijn test zag er net zo uit als op jou foto! Morgen nog eens testen ! Duim voor je
Ja maar Lisje heeft nog meer merken getest, op alle andere testen die jij hebt laten zien Lisje, kan het niet zo zijn dat al deze testen allemaal vals zijn! Dus in jouw geval is het echt positief!
Sorry ik twijfel erover. Als je inzoomt lijken er twee dubbele strepen te staan? Zie je dat zelf ook?
Je zit nu op 12 dpo?? Ik zie nuet echt oploop in de testen, maar in 1 dag hieft dat ook niet perse. Vwb de kv test. Is de foto gemaakt na 5 min of na een half uur? De kv doet er namelijk lang over on bij te kleuren. Voorwaarde is wel dat er binnen 5 min een streepje moet staan
13 dagen dpo! 15 min later heb ik de foto gemaakt streepje stond er wel gelijk maar wel vaag, nu moet ik zeggen dat door het uploaden die ook vaag wordt hoor! De andere testen zijn wel echt positief