Hallo! De onderste test op de foto is van 1 februari om 18.30 Er zit dus een behoorlijk tijd tussen 31 januari en 1 februari. Kan het zijn dat ik in die tussentijd mijn ei heb gehad? Ik had op 29 januari een temp. van 36,3 Op 30 januari een temp. van 35,9 Op 31 januari een temp. van 36,2 Op 1 februari een temp. van 36,7 Op 1 februari had ik vanaf de middag ontzettende buikpijn en wat steekjes. 2 februari had ik nog steeds buikpijn en 2 keer hevige steken gehad. Slijm is er wel, maar minimaal. Ik test nog steeds en de testen van vandaag zijn een heel stuk lichter als de eerdere testen.
Hoe was je temp op de 2e,3e en vandaag? Aan de testjes te zien zou ik zeggen dat hij nog moet komen. Zie dat je net gestopt bent met de pil dus het kan best wel een tijdje duren voordat je cyclus regelmatig is
2 februari 36,4 3 februari 36,4 4 februari 36,9 Klopt heb mijn cyclus nog niet gevonden. Zit vandaag ook op CD34 Door nieuwsgierigheid vorige week de eerste ovulatietest gedaan en kreeg gelijk een wat duidelijkere streep, dus dacht zit toch in de buurt!
Over ovulatietesten van de kruidvat lees en hoor ik veelslechte verhalen, dat ze niet positief worden. Doe je elke dag op hetzelfde moment de test ?
Ik zie het al , je test niet elke dag op hetzelfde moment , hierdoor zou je je lh piek gemist kunnen hebben
ah oké.. Ja helaas kan ik niet altijd op hetzelfde tijdstip testen. Ja half 8 s'ochtends of 11 uur s'avonds zou altijd hetzelfde kunnen zijn. Maar dit is weer niet goed. probeer dus altijd tussen 11 en 12 te zitten. Alleen lukt dit dus niet altijd. We klussen om de dag / 2 dagen. Weet alleen niet of het nog zin heeft om verder te testen of om gewoon af te wachten en dan volgende ronde weer te testen. Bedankt voor de reacties in ieder geval!
Ik test rustig verder! En wat denk je? Vandaag ineens een stuk donkerder dan eerder! Zo donker heb ik hem tot nu toe nog niet gehad! (in het echt is ie duidelijker dan op de foto) Ook heb ik nu meer slijm dan anders en kan er ook van die draden van trekken! Denk dat hij er dan toch aan zit te komen?
Ja ik zou sowieso om de dag klussen en even doortesten. Samen met je symptomen lijkt hij in aantocht te zijn!!
Ja, dit zou jou knaller geweest kunnen zijn. Morgen nog even een keer testen en dan weet je genoeg denk ik. Succes!
Oe spannend! Hier om 13.00 die knaller gehad. . Ook eerste ronde met die testen (vanaf juli pilstop) hebben het vanmiddag gelijk gezellig gemaakt maar weet niet zo goed waarr we goed aan doen.. nu nog een keer of pas morgen.. K duim voor roze over 2 weken; )
Vandaag getest, weer zo licht als gisteren avond! Dus ei is denk ik zo geweest! Alleen vriendlief was gisteren avond ziek, dus hebben vanmorgen pas geklust! Hopelijk nog optijd! Donderdag avond ook geklust trouwens! CSI duim voor jou ook een roze over 2 weken!