Bekijk bijlage 415389 Bekijk bijlage 415390 ook gelijk maar zo bewerkt! Maandag moet ik pas ongesteld worden, maar loop met zo vage buikpijn klachten rond, dus ik dacht doe stieken even een testje (ja ik weet het is wel erg vroeg maar toch)
Ik ben niet zo'n goede tuurder dus misschien heb ik het mis, maar ik lijk wel iets te zien. De foto's zijn ook wat wazig.
Krijg de foto's niet scherper sorry, maar ik kan er ook uren naar turen maar dan ga ik mezelf alleen maar valse hoop geven, dus k dacht ik plaats hem even hier, en gewoon over paar dagen weer opnieuw testen..
de foto is wazig... ik zie wel iets van een tweede streepje overigens maar durf niks meer te zeggen over zulke lichte streepjes, kan licht positief zijn maar ook een indroogstreep oid
Op de eerste lijk ik wel iets vaags te zien maar de laatste weer niet. Hoop dat het zo mag zijn! Maar durf er geen uitspraak over te doen verder.
Bekijk bijlage 415434 Als ik deze foto inzoom zie ik het ook! Zie op de test een heel wazig streepje, maar ik krijg de foto's gewoon nog steeds niet duidelijker!
Ben dus niet de enige op deze Heb nog meer testen liggen haha, het liefst natuurlijk allemaal al gedaan.. Maar doe dus van de week weer even een testje! Wanneer zou ik dat het beste kunnen doen?
hey mama's zien jullie een 2destreepje staan of niet? ik weet niet wanneer ik moet testen in mijn cyclus want deze is onbekend... je moet wel goed kijken maar ik zie toch een lichte streep aan de t dus inzoomen is het beste denk ik voor de rest bedank ik jullie voor de moeite die jullie even willen doen om mijn test te bekijken groetjes