Ok Meiden. Ik heb een nadenkertje nu. Ik heb een enorm regelmatige cyclus. Ei op cd14/15 ongesteld op cd27/28. Maar nu..... Ik had vandaag wat steken onder in mijn buik en zit op cd6 nu. Dus ik dacht even een ovutestje voor de zekerheid. Nu sloeg die vanmiddag al aardig uit (onder). Vond ik al wat vreemd. Dus net nog eentje gedaan (boven) en die slaat ook behoorlijk uit. Nu heb ik altijd wel een streepje op een ovu test, maar nooit zo een duidelijke op deze termijn. Ik ben naar mijn idee echt ongesteld geweest, met stolsels en al. Zou dit mijn ei al zijn? Brandt maar los. Ik test morgen ook nog even. Slaat ie dan nog zo uit dan haal ik voor de zekerheid ook maar even een zwangerschapstest denk ik. Al kan ik het me niet voorstellen.
Ze zijn beide niet positief dus het zegt nog helemaal niks helaas. Het kan schommelen je hele cyclus. Maar zou zeker 2x per dag blijven testen de aankomende dagen. Wie weet een vroeg eitje
Volgens mij gebeurd het vaker bij vrouwen dat ovutesten donkerder uitslaan rond menstruatie. Ik heb het ook wel eens geprobeerd en die was ook vrij duidelijk.
Jah en toch. Slaan ze nooit zo extreem uit bij mij op deze termijn. Begin altijd al vroeg met ovutesten. Maar dit is normaal bij mij met cd12/13
Bij mij dus nooit. Menstruatie is al over trouwens. Dat kan komen door het bloed dat dan in je urine vermengt zit en daardoor een hogere waarde gemeten wordt.
Oké.. tja het enige wat je kunt doen is elke dag gewoon door blijven testen. Wie weet een vroeg ei. Succes.
Overigens waren mijn ovutesten ook donkerder bij naderende menstruatie of tijdens. Maar nooit zo donker als deze! Ik gebruikte ook dipsticks.
Ik ga uit van een lhpiek die niet doorzet. En dan op normaal moment alsnog mijn ei. Maar ga wel morgen even kijken wat ie doet.
Bij mij was dit wel een positieve ovulatie test altijd, heb m ook op dag 6 gehad, maar ei pas op dag 12 gesprongen (gelukkig nu geen testen meer maar echos) succes! Was overigens de vorige ronde, niet deze
Ik was ook begonnen met ovulatietesten en had zulke testen ongeveer 8 dagen achter elkaar. Na 8 dagen een zwangerschapstest gedaan en die was positief! Het kan dus wel. Ik duim voor je dat je ei eraan komt en dat je snel een positieve zwangerschapstest in je handen mag hebben!
zou kunnen. al had ik toen ei op dag 12, dus was vooral een korte luteale fase. Echter was de test net weer bijna wit. Dus zou wel een vreemde schommeling in hormonen zijn geweest.