Oke, ik wordt een beetje gek van mezelf. Nu 9 dagen overtijd en de streep is amper te zien. Hij zou moeten oplopen toch? Voel vanalles, maar het baart me wel zorgen dat het nog steeds geen knaller is.. Mijn ei kan later zijn geweest natuurlijk, maar dan nog. Bij vorige zwangerschappen (3 in totaal waarvan 1 prachtige dochter..) testte ik op nod al goed positief.. Nu allemaal doemscenario’s in mn hoofd en de huisarts zegt: wacht maar af..
Ik lees heel veel dat deze testen niet meer zo goed zijn in een duidelijke streep geven. Maar of het voor jou ook geld durf ik niet te zeggen, duim voor jou!
Sorry ik vind het er niet goed uit zien. Zelfs als je cyclus toch langer bleek en je daarom de eerste test nog licht testte, dan had hij 4 dagen later echt wel duidelijker moeten zijn.. de oploop is nu minimaal in 4 dagen. Ik hoop dat ik er helemaal naast zit
Heb je al eens getest met een andere test? Predictor early geeft hier wel een goed resultaat en de kruidvattesten blijven ook akelig licht, al zit ik zelf wel pas op 13 dpo. Als je zegt, 9 dagen overtijd, is dat dan met een ei waar je zeker van bent en een luteale fase van 14 dagen?
Ziet er niet echt goed uit vind ik persoonlijk de oploop had nu wel echt zichtbaar moeten zijn, ook al ben je niet zeker over de nod. Even een andere test proberen zoals de predictor.
Ik vind het verschil tussen 5 en 9 dagen overtijd ook maar minimaal. Ik vind het er ook niet zo goed uitzien helaas
Nee heb geen idee wanneer mijn ei was. Wel weet ik dat mijn cyclus nooit langer heeft geduurd dan 30 dagen. Dus dit is wel een erg vaag resultaat..
Nee, heb ik ook niet in huis. Morgen maar even halen dan? Kan je de predictor gewoon bij drogist halen? Heb nog 2 kv testen liggen. Ik voel me wel zwanger; maagzuur, gevoelige lichaamsdelen etc. Maandag ga ik bellen als er dan nog niks is veranderd aan de situatie.. Een bbz moet ook pijn geven lijkt me? Al hoop ik van harte dat dat het niet is. Maar het spookt wel in mijn hoofd..
Ziet er inderdaad wel heel licht uit. Wat betreft een bbz: het hoeft zeker niet altijd pijn te doen. Mijn ervaring is helaas dat je niet altijd iets hoeft te voelen, maar ik vloeide wel. Maar ik zou nog niet uit gaan van een bbz. Heeft de ha ook gezegd tot wanneer je af moet wachten?
Ja, minstens een week. Maar maandag ben ik 2 weken overtijd en dan ga ik echt een echo eisen oid. Wil gewoon uitsluitsel. Ik voel ook geen pijn gelukkig, maar ik vloei sinds mn laatste ongesteldheidsdag (13juni) ook niet. Hoop stiekem echt een late eisprong en late innesteling.
He getss wat een onzekerheid... Ben bang dat de ha niet veel doet. Misschien bloed prikken maar verder is het toch even afwachten wat er gaat gebeuren... Ik hoop dat het goed afloopt..
Dat is voor t eerst in mijn leven dat het dan toevallig “te laat” was . Maar heb al geleerd dat niks onmogelijk is en alle scenario’s bestaan .
Alles kan, maakt ook niet uit.. hopelijk zul je deze zwangerschap voldragen en een gezond kind op de wereld zetten
Kijk dit willen we zien een mooie duidelijke streep. Denk dat je een laat ei hebt gehad en nu pas rond je nod zit.