Kan dit echt zo snel??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door AlwaysSmile, 18 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AlwaysSmile

    15 jan 2015
    23
    8
    3
    Vrouw
    Medisch Secretaresse
    NULL
    Lieve dames,

    dit is ronde twee voor ons tweede wondertje. Ik heb afgelopen vrijdag de eiersprong gevoeld, dus goed geklust.

    ik heb mijzelf voorgenomen pas maandag te testen en daarvoor heb ik de sensitest gekocht waarmee je 6 dagen voor NOD kunt testen. Nu dacht ik, laat ik eens gek doen en het nu al proberen. Eerst dacht ik dat de test niet goed was, want het begin stuk werd roze. Na een paar seconden liep hij mooi door en dit is het resultaat.

    Ik zie het streepje, maar.. Is het wel een goed streepje? Als in, positief streepje? Op de foto lijkt het grijs, maar de streep is toch echt roze.

    Pff, wat erg dit. Haha, onverwachts! Bij de eerste hadden we er 3 jaar over gedaan om eindelijk zwanger te worden.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    margarethd, EvitaDedu, Duimpje86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik zie wel een duidelijke streep ja, je zou dan nu 7 dpo zijn als je vrijdag je eisprong had? Dat is erg vroeg, maar niet onmogelijk.

    Ik zou morgen of over 2 dagen nog een keer testen, spannend hoor!
     
    AlwaysSmile vindt dit leuk.
  3. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.179
    6.706
    113
    Vrouw
    Ik zie het streepje ook. Kan je iets anders dan eisprong hebben gevoeld? Voor 7 dpo vind Ik hem behoorlijk duidelijk. Zo duidelijk dat ik er eigenlijk aan twijfel. Zit niets anders op dan ergens in de komende dagen nog eens te testen ;)
     
    AlwaysSmile vindt dit leuk.
  4. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.025
    17.040
    113
    Vrouw
    Spannend! Ik zie hem ook duidelijk. Benieuwd naar je volgende testen
     
    AlwaysSmile vindt dit leuk.
  5. AlwaysSmile

    15 jan 2015
    23
    8
    3
    Vrouw
    Medisch Secretaresse
    NULL
    @Pinkie88 Fijn dat je het bevestigd. Vind het echt zo raar. Ik zal morgen met ochtend urine testen, kijken hoe het streepje dan is.

    @JupitR Eerlijk, ik heb geen idee of ik vrijdag mijn eisprong heb gevoeld. Omdat het de tweede ronde is (dochter is 5 jaar, maar we hebben nu pas besloten er echt voor te gaan), heb ik ook geen gebruik gemaakt van ovulatietesten of iets. Ik ben 24.8 ongesteld geweest tot en met 28.8. Ik heb 5.9 - 7.9 en 11.9 sex gehad. Ik ging ervan uit dat ik 11.9 mijn sprong heb gevoeld, maar het zou eventueel ook innesteling kunnen zijn? Ik heb echt geen idee.

    Ik ga in de ochtend nog een test wagen. ‍♀️

    P.S. Ik volg jullie verhalen vanaf de zijlijn. Wat bijzonder. Elk verhaal is even indrukwekkend, spannen. Soms ook verdrietig. Maar, vind het fijn dat er een forum bestaat waar vrouwen samen kunnen komen.
    Fijne avond!
     
  6. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    @AlwaysSmile mittelschmerz (middenpijn) kun je zowel voor, na als tijdens je eisprong hebben. Jouw streepje lijkt op de mijne van vandaag op 9 dpo. Dus ik gok dat je ei iets eerder geweest moet zijn dan vorige week vrijdag.
     
    AlwaysSmile vindt dit leuk.
  7. Kimmie12

    Kimmie12 Actief lid

    1 sep 2016
    170
    143
    43
    Wat spannend! Voel je ook iets? Kwaaltjes?
     
    AlwaysSmile vindt dit leuk.
  8. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.025
    17.040
    113
    Vrouw
    Ik denk ook dat je eisprong al iets eerder is geweest en je nu zo'n 10dpo bent.
     
    AlwaysSmile vindt dit leuk.
  9. AlwaysSmile

    15 jan 2015
    23
    8
    3
    Vrouw
    Medisch Secretaresse
    NULL
    @Dubbeltje82 Dat is ook zo. De “pijn” van vrijdag was wel heel erg onaangenaam. Het was echt prominent aanwezig aan de linker kant, vandaar dat ik dacht dat de eisprong laat kwam. Maar, het kan inderdaad ook zo zijn dat de bevruchting eerder was en dat het de innesteling was. De eerste zwangerschap is al zo lang geleden.

    @Kimmie12 Euum, nou, ik voel heel veel druk daar beneden. Alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Zo nu en dan ben ik misselijk, maar niet heel extreem of zo. Beetje een licht misselijk gevoel, maar toch wel het gevoel dat ik iets moet eten. Alsof mijn lichaam het vraagt. En gevoelige borsten. Ik heb de afgelopen week op kantoor moeten werken, dus heb er niet echt aandacht aan besteedt, maar nu ik rustig op de bank lig..

    @Spectre Fingers crossed!

    Ik heb nog 2 sensitesten liggen, dus zal in de ochtend nog een poging wagen. Weet niet of deze testen ook valse strepen geven?
     
    Kimmie12 vindt dit leuk.
  10. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    @AlwaysSmile voor een innesteling vorige week vrijdag is je test te licht. Ik zou eerder gokken op pijn van het in werking treden van het gele lichaam, die vanaf enkele dagen na je eisprong de aanmaak van progesteron overneemt.
     
  11. AlwaysSmile

    15 jan 2015
    23
    8
    3
    Vrouw
    Medisch Secretaresse
    NULL
    @Dubbeltje82 Ja, dat is dan veel logischer.

    Ik ben benieuwd. Ik houd jullie op de hoogte! ❤️ Alvast welterusten!
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  12. AlwaysSmile

    15 jan 2015
    23
    8
    3
    Vrouw
    Medisch Secretaresse
    NULL
    #12 AlwaysSmile, 19 sep 2020
    Laatst bewerkt: 19 sep 2020
    Goedemorgen dames,

    Ik denk dat ik een vals positieve heb gehad gisteren.
    Ik heb net weer een test gedaan, maar deze blijft wit. Denk dat ik te vroeg heb gejuicht.
    We blijven het proberen!
    Het streepje op de test van gisteren is nu wel duidelijker, maar ach, ben niet de enige die even heel blij werd om niets. Blegh!

    ik heb ook een foto toegevoegd van de twee testen naast elkaar.

    Succes met alles verder dames!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Wat balen dat hij weer wit is.

    Hopelijk heb je snel een echt positieve test in handen!
     
    AlwaysSmile vindt dit leuk.
  14. AlwaysSmile

    15 jan 2015
    23
    8
    3
    Vrouw
    Medisch Secretaresse
    NULL
    @RoGiJuLi Ja, dat vind ik ook. 10 uur later en negatief. Bah. Nadeel van het vroeg testen.

    Ach ja, hoofd omhoog en doorgaan.

    fijn weekend dames! ❤️
     
  15. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Aah, balen. Knuff
     
    AlwaysSmile vindt dit leuk.
  16. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.179
    6.706
    113
    Vrouw
    Mocht je inderdaad wel 8dpo zijn vandaag, dan kan het nog wel. Ik hoop op een overtuigende streep voor je in de komende week!
     
  17. AlwaysSmile

    15 jan 2015
    23
    8
    3
    Vrouw
    Medisch Secretaresse
    NULL
    @JupitR denk je? Geen idee, ik denk dat ik het even tijd geef. Maandag of zo weer een test.
     
  18. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.179
    6.706
    113
    Vrouw
    Tuurlijk, waarom niet! Percentage vrouwen dat op 8dpo positief test is volgens mij niet zo groot.
     
    AlwaysSmile vindt dit leuk.
  19. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Dat klopt
     
    AlwaysSmile vindt dit leuk.
  20. AlwaysSmile

    15 jan 2015
    23
    8
    3
    Vrouw
    Medisch Secretaresse
    NULL
    @JupitR @Dubbeltje82 Dat is ook wel zo. Ik heb al genoeg topics gelezen van vrouwen die zo vroeg testen. :o: Ik moet wel zeggen dat ik nu wel meer voel. De drukte van het werk is er in het weekend niet, dus dan kan ik ook beter naar mijn lichaam luisteren. Mijn borsten zijn gevoelig, niet echt pijnlijk, maar wel duidelijk harder. Ik ben misselijk, maar dat gevoel is er continue. Licht. En, ik voel continue gerommel daar beneden. Alsof er luchtballon in zitten of zo. :roflmao:
    Uiteindelijk zien we het vanzelf wel. Je weet het uiteindelijk niet echt zeker, tot de menstruatie er is. :$
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina