Twee testen van vanmorgen, ben 5 dagen overtijd. Beetje misselijk in de ochtend en pijn in mijn onderrug. snap alleen niet of de test nu positief is. Bij mijn zoon 7 jaar geleden, was er 1 dag na mijn NOD twee duidelijke strepen te zien. Wat vinden jullie? Test 1 is een officiële test, de langwerpige test is een ovulatie test.
Zwangerschapstest geeft duidelijk een 2de streep aan. Verschil met 7 jaar geleden zijn de testen al, kruitvattest droogt enorm langzaam op bv. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!
Ik zou even een andere test doen 1 van kruidvat 2 voor 5 De predictor is erg ongevoelig denk dat je met kruidvat wel een duidelijke heb
ik heb inderdaad vandaag een digitale gekocht van Clear Blue en nog 1 van de Action. Ik ga straks nog een keer testen. Spannend!
Net deze gedaan, is wel een ovulatietest....De digitale ging fout dus ik moet even wachten op z n reset.
Nee klopt, dat is vreemd, want het uiterlijk komt 100% overeen met de ovulatietest en absoluut niet met de zw test van predictor. De zw test van predictor is een stick (zowel oude als nwe versie) en geen druppel variant. De ovuatietest van predictor is wel een druppel test.
Is het nu een zwangerschapstest of een ovulatietest? Dat is wel echt bepalend voor of je nog zwanger kunt zijn of niet...
Waarom doe je een ovulatietest? Totaal onbetrouwbaar. Een streepje op een Ovutest wil nl helemaal niks zeggen, nooit.
dan is toch vreemd dat er op deze test preg stond. Dat betekend naar mijn mening "pregnancy test" dus ik geen flauw idee dat het dan dus toch een ovulatie test is. @shart86 toen ik 7 jaar geleden zwanger was van mijn zoon heb ik ze ook gedaan met een zwangerschaps test en die pluste toen ook.... blijft nog steeds een raadsel dat de ovulatie testen twee strepen aangeven en dat de zwangerschapstesten negatief aangeven terwijl ik al 5 dagen over tijd ben (bijna zes) maar goed ik heb mij erbij neer gelegd... dank voor het reageren...allemaal....
Een ovulatietest geeft bijna altijd twee strepen,ze zijn pas positief als beide streepjes even donker zijn of de teststreep donkerder dan de controlestreep.En dan zegt dat nog niets over een zwangerschap,want bij de 1 wordt een ovulatietest positief,en bij een ander niet bij een zwangerschap.Je kunt beter de testen gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn. Wanneer ben je gestopt met AC, en welke?