mijn laatste menstruatie was 17juni. mijn cyclus duurt altijd 31 dagen dus 18juli had ik ongesteld moeten worden. de 18e heb ik met clearblue getest en die gaf aan zwanger 2-3 . vandaag 4dagen overtijd heb ik weer getest en hy gaf aan Zwanger 3+ . dat wil dus zeggen dat ik toch langer zwanger ben dan normaal.
Heerlijk toch! ik zou maandag en verloskundige praktijk bellen voor een afspraak, deze kunnen uiteindelijk mbv een echo zien hoever je bent. waarschijnlijk zit je net op een grens ofzo, om de 2 dagen verdubbeld je HCG in je urine. GEFELICITEERD!
jaa dat ga ik zeker doen maandag ! moet ik dat via mijn huisarts doen of kan ik zelf een vk bellen en afspraak maken? bedankt voor je reactie sjuul x
daar heb ik geen ervaring in, maar ik denk dat je de verloskundige zo kan bellen voor een afspraak. Het enige waar je de HA voor zou kunnen bellen is om te vragen welke praktijk er bij jou in de buurt zit. Succes! Was dit je eerste ronde of ben je al langer bezig om zwanger te worden?
dit was de eerste ronden en ik ben zelf nog steeds helemaal in shock dat het gelyk raak is , ik had niet verwacht dat het de eerste maand al gelijk raak zou zijn.
als je 18 juli ongi moest worden.dan ben je nu ongeveer 4weken en 3 dagen dus de 3+ is toch niet verkeerd.hoever denk jij te zijn dan?