Ik heb even jullie mening nodig. Vandaag 11dpo en een licht positieve test 14 dagen geleden ovitrelle gespoten. Maar nu toch ook onzekerheid want ik heb al de hele week last van menstruatie achtige krampen rechtsonderin mijn buik. Kan het streepje nog van de ovitrelle zijn? Hopelijk kunnen jullie mij meer vertrouwen geven
Test is positief maar ik heb geen verstand van ovitrelle. Na hoeveel dagen hoort het uit je lichaam te zijn? En heb je niet eerder getest om te kijken of het eruit was?
Ik zie zeker een mooie streep maar of dat van de ovitrelle is kan ik niet zeggen. Hoeveel heb je gehad? Heb je tussentijds negatief getest?
Nou ik vind het een duidelijke streep hoor. Al weet ik niet de wat de werking van ovitrlle is. Maar ik dit vindit echt positieve test.
Normaal is ovitrelle tussen de 10 en 12 dagen uit je lichaam.. Zou morgen nog een testje doen, is het streepje donkerder dan weet je dat het door een zwangerschap komt. Oja ik had ook krampen in het begin
Krampen schijnt normaal te zijn tijdens zwangerschap zolang t niet gepaard gaat met helder rood bloed verlies, is er niks aan de hand
Je kunt niet met zekerheid zeggen dat de ovitrelle uit je lichaam is, dus het zou kunnen zijn dat het streepje nog hiervan is. Als je vandaag of morgen opnieuw test en het streepje is opgelopen, zit je goed
Ik vind het eerste streepje al vrij donker voor een restje ovitrelle na 14 dagen. En lees nu dat je test is opgelopen dus ik zeg gefeliciteerd! Heb je iui gehad?
Dank je wel,hoop ik ook heb sinds gister wel menstruatie achtige krampen en steekjes, maar ik wil er niet teveel op hopen