Hallo allemaal. Ik heb toenstraks een testje gewaagd en kreeg binnen 5 min een heel vaag tuurstreepje. Tenminste dat denk ik. Willen jullie even mee turen? Ik weet echt even niet of die er echt staat of dat ik me die inbeeld
Ik zie inderdaad een vaag streepje..Ik ga wel eerlijk zijn en ik denk dat hier veel mensen hetzelfde gaan zeggen: dat zijn echt geen fijne testen.. Je kan beter met de 2 voor 5 euro cassettes testen van Kruidvat dan met deze early test..Blauwe inkt testen zijn altijd minder betrouwbaar op een of andere manier..
Heb al veel vals positieve van deze voorbij zien komen... Hoop natuurlijk dat jij n uitzondering bent
Ik zou deze als negatief beschouwen. Zoals gezegd zijn dit niet de meest betrouwbare testen en geven ze regelmatig een streepje wat vals is. Je kunt beter testen met een test met roze streepjes.
Ja in het echt is die streep ook blauw en even breed als de controlestreep. Vandaar dat ik even de mening van anderen erbij roep. Ik weet natuurlijk wel dat ik nog erg vroeg ben met testen.. heb namelijk afgelopen week steken gehad in mijn rechter zij maar het vruchtbaar slijm was al weg voordat de steken weg waren. Dus als mijn ei voor de steken is geweest zit ik nu op 8dpo en als mijn ei op de laatste dag van de steken was zit ik nu op 5dpo
Zoals hierboven inderdaad omschreven zijn dit zeer onbetrouwbare testen, net als de cb testen met blauwe streepjes/plusjes. Ze geven vrijwel altijd een streep, zwanger of niet.. Ik zou hem als negatief beschouwen en testen met sensitest of k2v5.
Ws zelfs pas 2-3-4 dpo als die steken de groeispurt was. Het ei springt na de groeispurt. Helaas betekent dit streepje op deze test bijna altijd negatief.
Hmmm.. ik zal voor de zekerheid morgen nog maar eens een sensitest doen.. had deze vanmorgen al gedaan en zag niet meer als alleen een heel vaag dun streepje die je niet op de foto krijgt.
Ik zou @RoGiJuLi uitleg volgen en echt pas over een dag of 5 testen. Je bent veel te vroeg. Ik snap de testdrang, heel goed. Maar het brengt je op dit moment meer onrust dan rust en blijdschap
Ik snap jullie reacties maar om even het verhaal duidelijk te maken van 2jaar geleden, toen heb ik deze steken ook al een keer gehad. Die steken waren destijds zo intens dat ik naar de huisartsenpost was gegaan omdat ik daarvoor heel veel last heb gehad van cystes. Ter controle hadden ze een echo uitgevoerd, even benadrukt, 1e dag van de steken, toen zagen ze dat mijn buikvlies geïrriteerd was van het vele vocht wat vrijgekomen was van de follikel na de eisprong. 1,5 week later testte ik positief van mijn eerste dochter. Het was dit keer weer hetzelfde verhaal vandaar mijn testdrang
Hoi.. zoals gezegd vandaag weer een sensitest.. ben ik het me aan het verbeelden of zien jullie ook een mega tuurstreep op de onderste?