Positief of negatief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jonkie, 9 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Hallo allemaal.

Ik heb toenstraks een testje gewaagd en kreeg binnen 5 min een heel vaag tuurstreepje. Tenminste dat denk ik. Willen jullie even mee turen? Ik weet echt even niet of die er echt staat of dat ik me die inbeeld

Bijgevoegde bestanden:

2. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Deze is gemaakt met flitslicht.. misschien beter te zien

Bijgevoegde bestanden:

3. MaybeThisYear

MaybeThisYear Actief lid

20 mrt 2021
    133
    53
    28
    Vrouw
    Ik zie inderdaad een vaag streepje..Ik ga wel eerlijk zijn en ik denk dat hier veel mensen hetzelfde gaan zeggen: dat zijn echt geen fijne testen.. Je kan beter met de 2 voor 5 euro cassettes testen van Kruidvat dan met deze early test..Blauwe inkt testen zijn altijd minder betrouwbaar op een of andere manier..

4. MaybeThisYear

MaybeThisYear Actief lid

20 mrt 2021
    133
    53
    28
    Vrouw
    Heb al veel vals positieve van deze voorbij zien komen... Hoop natuurlijk dat jij n uitzondering bent

5. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.807
    8.473
    113
    Vrouw
    Ik zou deze als negatief beschouwen. Zoals gezegd zijn dit niet de meest betrouwbare testen en geven ze regelmatig een streepje wat vals is. Je kunt beter testen met een test met roze streepjes.

6. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Ja in het echt is die streep ook blauw en even breed als de controlestreep. Vandaar dat ik even de mening van anderen erbij roep. Ik weet natuurlijk wel dat ik nog erg vroeg ben met testen.. heb namelijk afgelopen week steken gehad in mijn rechter zij maar het vruchtbaar slijm was al weg voordat de steken weg waren. Dus als mijn ei voor de steken is geweest zit ik nu op 8dpo en als mijn ei op de laatste dag van de steken was zit ik nu op 5dpo

7. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Zoals hierboven inderdaad omschreven zijn dit zeer onbetrouwbare testen, net als de cb testen met blauwe streepjes/plusjes.
    Ze geven vrijwel altijd een streep, zwanger of niet..

Ik zou hem als negatief beschouwen en testen met sensitest of k2v5.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ws zelfs pas 2-3-4 dpo als die steken de groeispurt was. Het ei springt na de groeispurt.

Helaas betekent dit streepje op deze test bijna altijd negatief.

9. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Hmmm.. ik zal voor de zekerheid morgen nog maar eens een sensitest doen.. had deze vanmorgen al gedaan en zag niet meer als alleen een heel vaag dun streepje die je niet op de foto krijgt.

10. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik zou @RoGiJuLi uitleg volgen en echt pas over een dag of 5 testen. Je bent veel te vroeg. Ik snap de testdrang, heel goed. Maar het brengt je op dit moment meer onrust dan rust en blijdschap

MaybeThisYear vindt dit leuk.
  11. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Ik snap jullie reacties maar om even het verhaal duidelijk te maken van 2jaar geleden, toen heb ik deze steken ook al een keer gehad. Die steken waren destijds zo intens dat ik naar de huisartsenpost was gegaan omdat ik daarvoor heel veel last heb gehad van cystes. Ter controle hadden ze een echo uitgevoerd, even benadrukt, 1e dag van de steken, toen zagen ze dat mijn buikvlies geïrriteerd was van het vele vocht wat vrijgekomen was van de follikel na de eisprong. 1,5 week later testte ik positief van mijn eerste dochter. Het was dit keer weer hetzelfde verhaal vandaar mijn testdrang

12. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Hoi.. zoals gezegd vandaag weer een sensitest.. ben ik het me aan het verbeelden of zien jullie ook een mega tuurstreep op de onderste?

Bijgevoegde bestanden:

13. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Zo te zien is de kwaliteit van mijn camera beter dan die van de upload

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie niks en daarbij zijn de testen al ingedroogd, dus voor ons niet meer te beoordelen helaas.

15. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik zie ook niks

Deel Deze Pagina