Misschien een rare vraag, maar bij babyboom en hier op het forum zie ik weleens dat mensen hun urine in een glas gieten ( of er rechtstreeks in urineren ) om vervolgens te testen! Wat ik mij afvraag: wat doen jullie met je glas erna? Gooi je hem gewoon in de vaatwasser en morgen drink je er weer uit? Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb altijd een plastick bekertje / bakje gebruikt en gelijk weg gegooid.
oud kopje!! speciaal voor dit soort dingen heb ik! Kopje of glas kan wel alleen ergens wegzetten en alleen voor dat soort doeleinde gebruiken.
ik gebruik voor ovu testen en zw testen ook altijd plastic wegwerpbekertjes...een glas vind ik idd goor! tenzij het er speciaal voor is die je natuurlijk elke keer alleen daarvoor gebruikt. Dat zou idd ook nog kunnen..
ik heb wel eens een glas gebruikt, en die vervolgens direct in de kliko gegooid.. Gewassen of niet, het is te vies naar mijn idee haha
Ik gebruik plastic wegwerp bekertjes. Kan me niet voorstellen dat iemand een glas of kopje gebruikt, hup de vaatwasser ingooid en weer gebruikt bah.
Ik vergeet altijd plastic wegwerpbekertjes in huis te halen, dus ik gebruik het zakje waar de test inzit... niet al te groot, maar lukt wel aardig
Dat vind ik nog eens inventief! Ik heb 1x in straal, 1x in wegwerp, maar ook 2x in een beker/glas. Zo gek is het toch niet, als je het maar weer gewoon goed afwast. Even extra heet sopje met detol en daarna nog gewoon afwassen. Eigenlijk denk ik dat gewoon afwassen ook prima kan trouwens. Deed het overigens wel met een beker die alleen ik en vriend gebruiken (boven in badkamer staat ie).
Een heel oud glas waar ik goede herinneringen aan heb. (Heb het al 15 jaar) Ik was het af en gaat in de kast maar niet bij de andere glazen