eisprong vraag

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jammy84, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jammy84

jammy84 Lid

9 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames!

Ik heb een vraagje ik heb eigenlijk altijd een cyclus van 33 dagen soms 32 of 34 dagen. sinds november ovulatie testen gebruikt ik had op 28 november 1ste smiley de 29 de 2de. helaas 13 december gewoon ongesteld geworden. nu had ik 28 december veel last van afscheiding dacht huh wat vroeg dus test er tegen aan gegooid en me gevoel zat goed smiley ( alleen had ik er nog maar 1 dus dag daarna niet meer getest ) wel geklust uiteraard;), nu komt mijn vraag zou ik dan 14 januari mij nod zijn of eerder? vorige maand zat er dus 16 dagen tussen eerste positieve ovu test. als dat nu ook is dan nod op 12 januari. hahha ik word soms zo gek van dat uitrekenen. ik had trouwens wel op 8 jan wel wat bloed echt super weinig kan dat een innesteling zijn of is dat dan te laat. hahah hoop dat iemand mij een beetje kan helpen!!

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt 10-18 dagen na je eisprong ongesteld worden. Een precieze dag is vaak niet aan te wijzen, omdat je luteale fase elke cyclus kan verschillen. Gemiddeld genomen is je NOD twee weken na je eisprong, maar het kan dus naar beneden en naar boven afwijken. Je kunt twee weken na je eisprong een zwangerschapstest doen.

3. jammy84

jammy84 Lid

9 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je voor je snelle reactie. en innesteling op 8 januari is dat te laat of zou dat dan kunnen? hahaha ik heb een dochtertje van 3 dus je zou bijna denken die moet dat dan wel weten. maar keek er toen anders tegen aan. wij hebben er toen 9 maanden overgedaan. en nooit ovu testen gebruikt.

Deel Deze Pagina