Hoi allemaal; Ik heb op 14 Aug (cd15) een smiley gehad op clearblue ovulatie. Nu had ik op 19 en 20 aug (cd20 en cd21) weer smiley's. Ik denk dus dat die laatste de echte piek was. Ik heb 'geklust' zoals dat genoemd wordt op deze twee positieve dagen met een smiley. Heb ik dit goed gedaan? Nu Zijn mijn clearblue ovulatietesten op en heb ik ze van action nog liggen. Gister dus nog een smiley, nu ziet hij er zo uit; (van action) Dit betekent dat de LH waarde weer aan het afnemen is toch, want hij is niet positief? Moet ik morgen dan 'rekenen' als 1DPO of overmorgen? Excuses voor de vele vragen maar dit is mijn eerste ronde met ovulatietesten. Normaal deed ik het zonder maar wilde mijn cyclus nu toch een beetje leren kennen en kijken of het zo wel lukt.
Ik denk dat je je piek goed hebt benut wat het lastige is aan je vraag is dat je op je piek van CB niet ook getest hebt met die van de action.. Het beste is om voor tijdens en na je eisprong met één en dezelfde test te testen. Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft Lh wat afneemt maar zeker weten doe ik dus niet. Ik zou vandaag als 1dpo rekenen idd.
Inderdaad wel vreemd. Je hebt volgens mij wel goed geklust hoor. Valt me op dat de controlestreep donkerder is dan de teststreep...dat had ik toen ik zwanger was en toen testte ik ook smiley trouwens. Misschien voor de zekerheid toch ook een zw test doen?
Bedankt voor je antwoord en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ja vandaag zou mijn ei dan mogelijk springen, laten we het hopen haha. Mijn ' vruchtbare' slijm (doorzichtig en rekbaar) is wel weg.
Oh zie nu dat ik verkeerd heb gekeken. .. Vergeet boven staande! Inderdaad denk dan wat later gesprongen en dat dit 1 dpo is.
Ik heb dat gister gedaan, maar die was helemaal wit dus dat zal het nig niet zijn. Mijn cyclus is vaak ook wat langer als gemiddeld namelijk 31/32 dagen. Het kan dus best mijn eisprong zijn geweest rond deze dagen.
Ik denk dat je ei vandaag zal springen en morgen dus 1dpo is. Een lichter wordende test betekend niet dat je eisprong al geweest is alleen de piek geweest is.