duidelijk genoeg ik zeg zwanger en dikke proficiat,een laat kerstcadeautje!!! Jou 2015 kan al niet meer stuk. Geniet ervan
Haha ja verlaat kerstcadeau en super mooi begin van 2015.. Nu nog een smoes bedenken voor mn alcoholvrije oud en nieuw
Antibiotica? Hoofdpijn die je niet erger wil maken dan het al is? Je moet nog rijden? Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd! Op je eerste foto zou ik nog plaatsen in het rijtje indroger maar die van vanmorgen kan er niet omheen. Geniet ervan!!
Gefeliciteerd, ik heb vandaag precies hetzelfde. Ik wilde net de test weggooien en zie nu toch echt duidelijk een lichtroze streep. Maar dus wel meer dan 5 min. ow, spannend.
Eefje, Hier momenteel idem 'ding', lees even met jemee (En ja morgen maar weer testen, action deze keer)
Oh sorry Lucky, jij ook al zie ik nu, wat maf zeg dat we dat zo gezamenlijk ervaren met die kv testjes... Duim voor jullie!
Ja ik lees het vaker.. Ik heb nu twee testen van de action gedaan en dje zijn ook veel duidelijker.. Ik heb ws wel heel vroeg.positief getest met kv maar ze kwamen pas heel laat en ook niet zo duidelijk als de action.. Heel raar hoor met mijn zoon kwam er bij de kv meteen een streep en veel duidelijker ook.. Maargoed feit blijft dat ik wel zwanger ben en nog niet ongesteld