Dames, op dit moment zit ik op 9 dpo en weet het is veelste vroeg ok te testen houd me ook netjes in maar oh wat moeilijk. Nu ben ik even erg nieuwsgierig na hoeveel dpo jullie positief hebben getest?? Of hebben jullie netjes gewacht tot je overtijd was? Alvast bedankt voor het lezen en hopelijk jullie antwoorden!
Ik op 12dpo omdat ik geen zin had vage tuurstreepjes. 12dpo kan ook nog te vroeg zijn maar ik kon gewoon niet meer wachten
Deze keer op 8 DPO, net buiten afleestijd. Op 9 DPO al ruim binnen afleestijd. Bij de miskramen later en net wel of niet binnen afleestijd.
Ja dat valt niet mee haha. Nou kwam het bij ook dat 14dpo op maandag viel en ik graag samen met vl wilde testen in het weekend. Ben dus zaterdagochtend toen ik wakker werd naar de kruidvat gesprint (zit gelukkig om de hoek haha) om testen te halen. Eenmaal thuis durfde ik eigenlijk niet haha. Heb dus stiekem alleen getest want vl lag nog te slapen. Dacht als ie negatief is is dat jammer en dan test ik maandag gewoon nog eens. Maar was niet nodig, kwam een duidelijke streep Dus toen ben ik naar boven gerent en vl onnodig belachelijk wakker gemaakt
Eerste kindje ruim week overtijd. Tweede kindje 2 dagen voor nod. Derde kindje 3 dagen overtijd (miskraam) Vierde kindje geen idee (direct na miskraam, maar werd ook miskraam) Nu dus de 5e 13 dpo een dag voor nod?
Haha! Ik wil dit keer ook testen zonder vl en als die positief is wil ik een shirtje en speentje met i love papa
Bij mijn zoon niet eerder getest als 10 dagen overtijd Tussen zoon en dochter een miskraam hierbij teste is pas positief na nod Bij mijn dochter met 9 dpo en met 12 dpo duidelijke streep Daarna een miskraam zelfde als vorige miskraam Toen mijn jongste dochter met 9 dpo en met 12 dpo duidelijke streep Nu bij de vierde met 11 dpo positief en met 14 dpo hele duidelijke streep
Op 10 dpo 's avonds een heel licht streepje binnen de tijd. De volgende ochtend 11dpo al een veel duidelijkere 2e streep
Toch veel mensen die al vroeg positief hebben getest! Maakt wachten nog moeilijker haha! Colinn hoe is het nu met je? Gefeliciteerd met je zwangerschap hopen op een plak beeb!
Ik zit deze maand op ronde 2 na currutage! Ben zo zenuwachtig maar moet van vl echt wachten met testen tot dag van menstruatie! Kost handen vol met geld zegt die
Hoe gaat het met jouw cyclus nu flowertje? Ik was eerste ronde zwanger toen dus ma en curettage en vorige maand was weer mijn eerste 'normale cyclus' weer na curettage en nu dus raak. Dat wachten is vreselijk heh! Hoop dat het bij jullie snel Lukt!
Ik was ook eerste ronde gelijk zwanger.... Kwamen er toen achter dat het een MA is en dat ik pcos heb. Dit is mijn tweede normale cyclus na de currutage. Wanneer heb je currutage gehad dan? Vorig jaar?