Hai dames, Zit mezelf gek te maken hier, maandag en dinsdag een heel licht positieve test. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden. Vanochtend test ik gewoon wit! Zo raar.. Was wel een oude test van een jaar oud.. Net weer een testje gedaan, wit! Nu heb ik hem open gemaakt en zie ik wel een duidelijk streepje, is dit altijd zo? Ohh wat klinkt het trouwens wanhopig dat ik hem open heb gemaakt haha. Zal wat foto's sturen van de testjes van maandag en dinsdag en die open gemaakte. Benieuwd naar jullie mening
Bedoel je bij deze het roze streep helemaal links bij het urinegedeelte?? Dat is geen streep maar ophoping van vloeistof
Nee die 1e 2 waren van gister en eergisteren.. En had dus vandaag verwacht dat hij wat duidelijker zou zijn, en nou was hij vanochtend wit! Dat is die dit ik uit elkaar heb gehaald.. Dacht idd dat er een streepje onder zat maar dat is wat iemand hier al zei ophoging van vloeistof.. Ben dus bang dat ik toch ongesteld ga worden
Dat is toch de kruivat/trekpleister test (2 voor 5,-). Die was bij mij ook veel ongevoeliger dan de cb plus test. Ik zou morgen nogmaals met de cb plus testen.
Je kan beter met 1 test testen meis. Hier teste ik er met tig en dat maakte mij enkel maar onzeker: Spannend!!
Bedankt voor de reacties en voor het duimen dames. Heb net testjes gehaald en er meteen 1 gedaan, negatief helaas! Heb er nog weinig vertrouwen in.. Nu maar wachten tot ik ongesteld word.
Kan het trouwens ook dat je mestruatie later komt als 2 weken na je eisprong? Ik loop bij de fertiliteit en maandag 17 aug stond mijn eitje op knappen, konden ze zien. Donderdag terug geweest en toen konden ze zien dat het eitje netjes gesprongen was. Dus of maandag, dinsdag of woensdag is hij gesprongen.. Dan ben ik nu toch overtijd?