Brrr wat is dit toch spannend🙈 manlief verklaard me voor gek hihi ben blij dat ik niet de enige ben die dit vage lijntje ziet😊
Zulke lijntjes op de laatste foto heb ik iedere maand. Hoop voor jou dat ze super mooi gaan oplopen! Spannend!!!
Ik zie 'm alleen vind ik 'm grijs. Voor nu zeg ik negatief maar hoop voor je dat ie van de week mooi positief is!!
Het streepje lijkt aan de onderkant ineens naar links te gaan en dus weet ik niet of dit wel positief is. Ook vind ik hem grijs en niet roze. Kijk, je ziet beter op deze bewerkte foto. Bekijk bijlage 506705 Ik duim dat ze toch gaan oplopen en roze worden.
Ja ik zie het! Ben blij dat jullie gewoon lekker eerlijk zijn😄 denk dat ik morgen of op mn nod nog een test ga doen... denk eerlijk gezegd dat dit niks is, dan zou je toch wel al iets moeten zien toch?
als je morgen op nod zit verwacht je over het algemeen een redelijk duidelijke streep. Het hoeft nog geen knaller dan te zijn
Heb vanochtend weer een test gedaan.. (testverslaafd😂 ) kan het maar niet loslaten.. lijntje kwam binnen de afleestijd.. maar lijkt in mijn ogen nog steeds grijzigg??
Hartstikke mooi hoor! Als hij binnen de afleestijd is verschenen is het geen indroogstreepje. Over 2 dagen opnieuw testen!!