Hoi dames, Wat is de beste tijd om te klussen na een positieve ovulatietest? En wanneer klussen jullie en hoe vaak? Ik ben benieuwd en hoor het graag! Groetjes, Eva.
Ik zou zeggen: wat doe je hier nog, aan de slag! Bij mijn eerste (hij wordt in september 6 jaar, dus is al wel een tijd geleden) heb ik digitale ovulatietesten van cb gedaan en bij mij sprong ie dan altijd dezelfde dag nog (ik testte altijd met ochtendurine).
Ik voel ook druk linksonder idd, dus denk dat hij wel binnen 24 uur gaat komen (misschien vannacht). Betekent dat dan dat ik nu moet klussen of juist vanavond? En gekke vraag misschien: Maar zijn er nog succes standjes?
Ik zou het zsm doen, zodat er echt een voorraadje zaad klaar ligt zodra je eitje springt. De zaadcellen moeten namelijk ook nog een flinke weg afleggen voordat ze op de juiste bestemming zijn. De eerste zaadjes komen na ongeveer een uurtje aan dacht ik en de langzaamste pas na 12 uur. Qua succes standjes, ik heb altijd begrepen dat de missionaris het voordeligst is, omdat de zaadcellen dan niet omhoog hoeven te zwemmen, wat natuurlijk langer duurt.
Dankjulliewel voor jullie reacties! En is het dan goed om morgen weer te doen, of heeft dat geen zin?
Jullie? Ik heb twee keer gereageerd en zie verder niemand nog? Hihi maakt niet uit hoor Ja hoor, ik zou het morgenochtend voor de zekerheid nog een keer gezellig maken. Veel plezier
Oh ik ben zelf trouwens gewoon zwanger geraakt door andere standjes, dus ik zou het vooral gewoon erg leuk proberen te hebben en niet al teveel op standjes focussen. Wat wel ook een voordeel kan zijn is dat jij na hem komt en niet ervoor, heb ik begrepen. Dan wordt het zaad door jouw orgasme naar binnen gezogen. Maar ook dit hebben wij zelf niet gedaan toen, ik weet het ook pas sinds kort.
Thx voor je reacties, . Het moet idd leuk blijven! Hoe lang heb jij er over gedaan om zwanger te raken?
Bij de eerste ben ik eerst vier keer ongesteld geworden voordat ik zwanger werd, de vijfde ronde bleek ik dus zwanger. Daarvoor 13 jaar nonstop aan de pil geweest. Van de tweede werd ik onverwachts zwanger! Succes! Ik hoop dat je gauw zwanger bent, in welke ronde ben je nu?
Volgens verschillende artikelen zou de positie eigenlijk niks uit hoeven te maken. De zaadcellen vinden hun route toch wel . Misschien dat ze inderdaad wat langer onderweg zijn, dat durf ik niet te zeggen. Gewoon plezier maken vandaag en morgen.
De tweede pas, dus spannend! Hopelijk hebben we net zo'n geluk als jij! En we blijven idd plezier maken, gelukkig is dat geen probleem!
Ik deed altijd de dag van positieve test en als we zin hadden nog een keer in de 2 dagen erna. Standje maakt denk ik niet zoveel uit.
Wij hebben het een dag voor de positieve test gezellig gehad en dag na de positieve test! Vorig jaar daardoor zwanger geraakt dus ben benieuwd! Wel al ruim een week om de dag gezellig gemaakt!
Lastig dat peilen hè, ik twijfel ook dus lees even mee, hier vandaag positieve ovu test en gister gezellig gemaakt. Ik twijfel of we dan vanavond het nog een keer gezellig zullen maken, of morgen of allebei . Kan dit wel ivm zaadkwaliteit? We zijn helaas al lang aan het proberen, dus proberen ook alles maar uit!