Indroogstreep

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by palala, Mar 18, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. palala

palala Lid

Mar 29, 2016
    76
    18
    8
    Hallo
    Ik heb eergister een test gedaan omdat ik elke keer misselijk ben. Zitten midden in verhuizing dus dacht tis gewoon stress maar om een zwangerschap uit te sluiten toch een test gedaan. Nu verscheen er toch een lichte roze streep terwijl t eigenlijk haast onmogelijk is omdat we 1 a 2 dagen voor de menstruatie gevreeen hadden.
    Donderdag zou ik het weer moeten worden dus dacht kan san eigenlijk sws niet testen. Mn vraag uiteindelijk is
    Is t normaal dat als je niet zwanger bent er toch een roze streep komt? Ik weet niet hoe ik foto bij moet voegen maar k probeer t. Als t lukt is de bovenste van twee jaar geleden Mn eerste kindje dus positief de tweede is van eergister.

Attached Files:

margarethd likes this.
  2. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Uit je verhaal begrijp ik dat je na de menstruatie niet meer gevreeën hebt? Dan lijkt het me onmogelijk om zwanger te zijn. Ik heb wel vaker gezien dat deze testen valse strepen geven

3. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,842
    113
    Ik zie wel iets maar lijkt niet mooi recht en op de verkeerde plek. En als je alleen seks hebt gehad voor je menstruatie dan zou je nu al ruim 6 weken zijn toch? Dan verwacht je echt een knaller.

4. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

Aug 14, 2015
    3,160
    570
    113
    Je hebt deze cyclus niet gevreeen? Dan is het natuurlijk onmogelijk dat je zwanger bent geworden. Was je vorige menstruatie “normaal”? Ik vind het streepje wel heel duidelijk voor een vals streepje, misschien is die lichter door te door te hoog hcg.

5. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    Anders even paar druppels water bij je urine doen en dan testen als die toch omo wit blijft kan het wezen op vals positief

6. Annewiep

Annewiep Actief lid

Jun 14, 2016
    159
    6
    18
    Haha palala, een Vivaforum collega. Heb je daar net ook gelezen.

Ik vind de KV testen overigens achteruit gegaan. Ik heb regelmatig zulke streepjes gehad terwijl ik niet zwanger was. Succes!

7. palala

palala Lid

Mar 29, 2016
    76
    18
    8
    Haha das grappig!
    Ah dankjewel voor de duidelijkheid dan ga ik er vanuit dat het negatief is en wacht ik gewoon mijn menstruatie af!

8. Viviennee

Viviennee VIP lid

Mar 31, 2016
    5,581
    3,734
    113
    Amsterdam
    Dat is met zulke streepjes niet aan de orde

9. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

Aug 14, 2015
    3,160
    570
    113
    Mag ik vragen waarom niet?

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,006
    15,624
    113
    Nabij Utrecht
    Omdat als haar vorige menstruatie bijvoorbeeld een innestelingsbloeding was, haar testen nu zouden moeten knallen en niet zo vaag zijn ;)

11. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    Ik denk toch echt dat dit een dikke vette indroger is. Of een dik vals streepje.
    Als je idd geen seks hebt gehad is het onmogelijk.
    Daarbij de kV zijn de laatste tijd niet zo betrouwbaar meer vindt ik, vaak valse streepjes en duidelijke indrogers

12. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik vraag me niet vaak af waarom iemand een test doet, maar nu snap ik het eerlijk gezegd echt niet! Je heb na je menstruatie het niet meer gezellig gehad? Waar denk je dan zwanger van te kunnen zijn? En ik vind de test wel heel erg opgedroogd eruit zien, foto lijkt me niet binnen de tijd. Als je het echt uit wil sluiten zou ik over 2 dagen nog een x testen!

Sado and bozoe like this.
  13. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Wanneer verscheen het streepje? Dus binnen afleestijd of echt pas later?

14. palala

palala Lid

Mar 29, 2016
    76
    18
    8
    Was al binnen de tijd maar omdat k het toch een vreemd streepje vond toch alsnog een foto gemaakt t lijkt mij ook onmogelijk hoor maar dan haal k deze testen niet weer op vind ze onbetrouwbaar dus

15. louan

louan Niet meer actief

Snap niet dat je zegt eigenlijk dat je de testen niet meer haalt omdat ze onbetrouwbaar zijn. Maar tis toch onmogelijk om zwanger te zijn zonder überhaupt sex te heben gehad na je menstruatie? Krijg je nu twijfels dan? En waarom heb je getest?

16. palala

palala Lid

Mar 29, 2016
    76
    18
    8
    Theoretisch gezien is het idd onmogelijk maar qua symptomen schoot t ineens door Mn hoofd denk toch maar ff restje halen dan kan ik het uitsluiten maar toen er een roze streepje verscheen en doe dus ook bleef zitten had ik zo iets van oké en nu.. dus vergeleken met een eerdere test toen ik zwanger was van Mn zoontje en dat leek aardig op elkaar vandaar dat ik me het afvroeg maar heb er nog eentje gedaan was twee voor vijf dus had nog eentje liggen en die is negatief dus heb nu bevestiging dat het gewoon een of andere verkeerde test was en dis niet zwanger ben.

17. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Ik heb het bij zoon 2 oo gehad hoor ;)
    Dacht gemenstrueert te hebben .
    Maand later ook een zo'n streepje.
    Ook geen sex gehad die maand want voelde me heel beroerd.

Bleek later ook wel waarom ik zo beroerd was want Ik was gewoon zwanger terwijl dat volgens velen niet kon hihi.

En mijn testen bleven vaag.

Mijn zoon word in augustus alweer 11 jaar ;)

Bij mijn oudste zoon heb ik nooit een positieve test gehad en die word vrijdag alweer 18 jaar oud :)
    Werd ook steeds gezegd: als je test negatief is ben je niet zwanger.
    Maar het tegendeel is bewezen met mijn bijna 18 jarige zoon dat het wel degelijk kan.

Vandaag ook maar weer naar de huisarts bellen voor verwijzing naar de gynaecoloog.
    Nog steeds geen menstruatie hier vanaf 7 februari.
    En ook dus geen bloedverlies.

Moest de bloedingen afwachten tot afgelopen vrijdag en die zijn niet gekomen dus een vroege miskraam Is het niet anders had ik al wat bloed moeten hebben verloren vanaf die positieve testen die ik had.

palala likes this.

Share This Page