Hoi hoi, Hier bezig voor kindje nr 2, ronde 2 in de medische molen. Vorige week dinsdag een IUI gehad, vandaag dus 12 DPO. Heb gistermiddag een testje gedaan die ik nog had liggen (een Wondfo) die ook nog eens over datum was... Gisteren omo wit binnen afleestijd. Vandaag lag ie nog ergens en ik zag toch een streepje. Hetzij heel licht, echt turen. Is dit het welbekende indroogstreepje? Ik heb besloten pas dinsdag met ochtendurine weer te testen. Ter vergelijking een foto van mijn positieve test bij mijn dochter toen ik dus 14DPO was en niet eerder heb getest, ook niet echt een knaller dus. Dat is de foto met mijn hand erop. Heb best wel wat symptomen, wat me hoop geeft... Thanks voor het mee turen.
Na zo'n lange afleestijd zou ik hem niet als positief beschouwen. Ik ben benieuwd naar de test van dinsdag!
Als dit streepje er binnen afleestijd niet stond, is het inderdaad een indroger. Hopelijk verschijnt er nog een mooie streep binnen afleestijd!
Oef ik gok een indroger, ik zou hem na zo'n lange tijd niet als positief beschouwen. Hopelijk dinsdag een streep binnen de afleestijd!
Helaas na een dag pas een streep is idd een indroger. Hopelijk heb je dinsdag een mooie streep binnen afleestijd.
Daarom gooi ik ze altijd weg na een half uur haha en nee ik ga niet meer uit de prullenbak vissen. Die tijd heb ik wel gehad