Hoi meiden, Omdat ik normaal gesproken een aantal dagen voor mijn menstruatie, duidelijke tekenen heb dat mijn menstruatie er aan komt (lichte krampjes, hoofdpijn etc.) heb ik vandaag op 12 dpo (14 dagen na ovitrelle) een testje gewaagd.. Dat de test positief is, is duidelijk, zou dit nog van de ovitrelle kunnen komen? In oktober had ik op 13 dpo ook een licht positieve test, dit werd helaas een miskraam. Wat me wel opvalt is dat ik de vorige keer duidelijk zere borsten had, ik voel nu echt helemaal niets! Fingers crossed!
Het zou nog vd ovitrelle kunnen zijn, maar dan had ik de streep lichter verwacht, dus ik heb goede hoop Morgrn weer testen en dan moet hij al duidelijker zijn
Kwaaltjes zeggen echt niks!!!! Ik had bij mijn tweede dochter na eisprong al pijnlijke borsten. Echt een dag erna. Is natuurlijk niet van een zwangerschap dan, maar ze zijn wel pijnlijk gebleven. Bij deze zwangerschap begon het pas echt rond week 5 ofzo. Tot die tijd geen last. Bij mijn miskraam begon het op NOD. Dus eigenlijk is het gewoon nooit hetzelfde
Thanks allemaal! Ga donderdag nog een testje doen, ben heel erg benieuwd, durf het bijna niet te hopen! Kwaaltjes hoeven inderdaad niets te zeggen @MamaZijnIsDeBom, dat bewijst jouw verhaal haha! Wieweet komt het nog.. Het is een test van sensitest, zijn die van bsure niet goed?
Dit is te duidelijk voor ovitrelle, duim voor nog een duidelijker streepje donderdag De testen van 2besure geven vaak vals positief (heb ik ook gehad helaas)
Ovitrelle is na 10 dagen uit je lichaam. Dat staat in de bijsluiter, maar die ervaring heb ik zelf ook. Theoretisch gezien zou het nog kunnen natuurlijk, maar dit vind ik er goed uit zien!
Ohh hoop niet dat ook sensitesten niet goed werken.. Gebruikte die na mn miskraam om te kijken of de hcg al uit mn lichaam was, heb ze verder niet gebruikt als eerste testen zegmaar. Denk toch dat ik voor de zekerheid zo even langs de Etos rij voor een andere test!
Sensitest testen zijn juist hartstikke goed! Zou die etos testen lekker laten en morgen weer testen. Het is een heel mooi streepje, morgen is hij vast nog mooier! Duim, duim, duim!
Inmiddels een dag verder! 13 dpo en 15 dagen na ovitrelle.. Ik denk dat ik voorzichtig blij mag zijn! Morgen nog even testen om het verloop met 48 uur er tussen te zien! De vorige keer liepen de tests niet verder op en dat gaf eigenlijk al aan dat het fout zat, merk dat ik daar toch een beetje bang voor ben
Thanks! Durf het bijna niet te geloven, dit was de laatste iui, als deze niet gelukt was zouden we het ivf gesprek gaan plannen en had me daar eigenlijk al op ingesteld!
Wat een mooie oploop. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan. Ondertussen voorzichtig gefeliciteerd