Ovulatietestje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Y84, Sep 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0
    Beste allemaal,

Dit is mijn eerste maand met ovulatietestjes. Deze foto is van de test van toennet, niet met ochtendurine maar van de tweede keer plassen.

Ik neem toch aan dat ik deze als positief mag rekenen? Zit nu op dag 12. En moeten we dan vandaag nog vrijen of morgen? Of allebei?

Wat denken jullie? Gisteren hebben we nog sex gehad.

Alvast bedankt....

Attached Files:

2. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0
    Helemaal niemand :((? Dan gaan we er voor de zekerheid maar beide dagen nog voor :)...

3. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Lijkt inderdaad positief te zijn, wellicht kan het nog iets donkerder, dus morgen nog een keertje testen maar ik zou zeker vandaag en morgen klussen;)

4. Teardrop

Teardrop Bekend lid

May 21, 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zeker vandaag en morgen aan de klus. Lijkt mij dat ie eraan zit te komen ;)

5. Linda89

Linda89 Bekend lid

Jun 19, 2012
    790
    259
    63
    Female
    Eigen ondernemer
    ja ik zou ook even een paar romantische nachtjes doen !!

6. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

deze is nog niet positief hoor de 2de streep moet net zo of nog donkerder zijn dan de test streep maar hij komt er zeker aan meid. zo vandaag zeker gezellig maken en dan morgen weer testen kijken of hij donkerder is en gewoon nog een keer gezellig maken wel doortesten, en NOOIT met ochtend urine inderdaad maar met je 2de plas. ik vond de ovutesten van zwanger & kids erg duidelijk en fijn. succes meid

7. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0
    Bedankt allemaal :)!! Deze foto was al na drie minuutjes ofzo, een paar minuten later was de T streep nog een stuk donkerder. Dus heb er wel vertrouwen in, wij maken het gezellig de komende daagjes :)))

Share This Page