Beste allemaal, Dit is mijn eerste maand met ovulatietestjes. Deze foto is van de test van toennet, niet met ochtendurine maar van de tweede keer plassen. Ik neem toch aan dat ik deze als positief mag rekenen? Zit nu op dag 12. En moeten we dan vandaag nog vrijen of morgen? Of allebei? Wat denken jullie? Gisteren hebben we nog sex gehad. Alvast bedankt....
Lijkt inderdaad positief te zijn, wellicht kan het nog iets donkerder, dus morgen nog een keertje testen maar ik zou zeker vandaag en morgen klussen
deze is nog niet positief hoor de 2de streep moet net zo of nog donkerder zijn dan de test streep maar hij komt er zeker aan meid. zo vandaag zeker gezellig maken en dan morgen weer testen kijken of hij donkerder is en gewoon nog een keer gezellig maken wel doortesten, en NOOIT met ochtend urine inderdaad maar met je 2de plas. ik vond de ovutesten van zwanger & kids erg duidelijk en fijn. succes meid
Bedankt allemaal !! Deze foto was al na drie minuutjes ofzo, een paar minuten later was de T streep nog een stuk donkerder. Dus heb er wel vertrouwen in, wij maken het gezellig de komende daagjes ))