Sorry dat ik m'n foto hier plaats, maar ik ben zo hyperdepiep in de gloria! Maar ook zoooo angstig... Mijn gevoelens vliegen alle kanten op, want ja het streepje is nog niet heel dik. Hij loopt niet snel op, dus ik weet dat dit ook foute boel kan zijn. Mijn hoop is groot op een brusje voor onze jongen! Zien jullie hem ook?
Dankjulliewel! Ik durf niet precies te zeggen hoeveel dpo. Ik heb een onregelmatige cyclus sinds de geboorte van onze zoon. Geen ovulatietesten gebruikt want daar wordt ik zo zenuwachtig van. Ik hoopte adhv het streepje te kunnen denken dag ik bijvoorbeeld gister vier weken zou zijn.
Een digitale test met weken indicatie? Ik zou het even proberen .. Onze zoon is van augustus 2015 en ook wijn zijn weer in blijde verwachting ( ronde 1, wie had dat ooit gedacht)... Ook nog met onregelmatige cyclus na bevalling! Alvast gefeliciteerd!
Het streepje stond er heel snel. Toen ik vorige week voor het eerst teste duurde het langer. Vanmiddag haal ik nieuwe testen. Zal die van Kruidvat proberen.
Ik denk ook dat hij positief is. Ik heb deze zwangerschap ook getest met deze Etos test (bij gebrek aan Kruidvat,was op vakantie) Moet zeggen dat ik deze testen echt waardeloos vind! Betere en duidelijkere ervaring met die van K2v5. De test streepjes van die Etos test blijven een beetje dun, waardoor het niet echt duidelijk is. Dit was die van mij;
❤️ Dit is de test vanmorgen met de kruitvat 2v5!!! Zo trots en blij op dit streepje!!! Ook bij m'n vorige zwangerschap heb ik nooit knalstreepjes gehad, ik maak niet snel heel veel hcg aan denk ik. (Maar hij was toen wel iets duidelijker dan die van m'n eerste foto deze week)
Ik heb met de Etos test vorige zwangerschap inderdaad ook nooit knalblauw streepje gehad. Jij ook gefeliciteerd!